  • 141. Data: 2015-02-20 23:27:12
    Temat: Re: Wybory pod kontrolą obywatelską!
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 23:19:54 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-02-20 22:56, obywatel XL uprzejmie donosi:

    > Czyż nie wystarczy, że zrecenzuję?

    Myślę, że niektórym nawet całkowicie - sporo osób tu się na Twych
    "recenzjach" opiera 3-]

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 142. Data: 2015-02-20 23:29:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ikka" <i...@n...pl> wrote in message

    > oj było było :) coś w ten deseń, że nie musisz oglądać, bo twoje
    > autorytety ci opowiedziały. Więc radośnie podpisałaś. pewnie nawet nie
    > wiesz co podpisałaś. Dobrze, że tym razem była to tylko petycja :)

    I do tego nie mamy pewności, że te trzy autorytety obejrzały film.
    Przecież również mogły tylko usłyszeć o filmie od swoich "autorytetów".

  • 143. Data: 2015-02-20 23:34:46
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2015-02-20 o 23:29, Pszemol pisze:
    > "ikka" <i...@n...pl> wrote in message

    > I do tego nie mamy pewności, że te trzy autorytety obejrzały film.
    > Przecież również mogły tylko usłyszeć o filmie od swoich "autorytetów".

    mogło im się też przyśnić :)

    --
    "Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

  • 144. Data: 2015-02-20 23:40:31
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 16:26:31 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Mówimy wciąż o tych (średnio) 4 osobach które spotykasz
    > raz na miesiąc u fryzjera? Czy coś się zmieniło?
    >
    > Czyli fakt kupowania dla Ciebie jest determinującym czynnikiem
    > odróżniającym recenzenta od czytelnika?

    > Sugerujesz że nie za każdym razem bierzesz brukowca do ręki
    > aby zrobić recenzję? Czasem bierzesz go dla rozrywki? :-)

    Sugeruję, że czasem WCALE go nie biorę.

    > To fajowo.

    > Oj, może nie zauważyłem swojej pomyłki?

    Ba.

    > Czy poprawiłem Cię gdzieś niesłusznie?

    Pierwszy i jedyny raz słusznie - przy "publikacjach".

    ?

    > Czy źle zinterpretowałem Twoje rachunki 4*12*30?

    Ba, wręcz idiotycznie. Na tłumaczenie tego szkoda słów.

    > Tak czy inaczej - jesteś czytelnikiem, więc stosując TWOJĄ WŁASNĄ
    > charakterystykę czytelnika możemy wiele o Tobie wywnioskować :-)

    Nie pasuje ona do "szczególnych rodzajów" czytelnika 3-]

    > Obejrzałaś film "Ida" czy oparłaś się tylko na recenzjach?

    Nie znasz życiorysu Mickiewicza, a dyskutowałeś o nim.
    :->
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 145. Data: 2015-02-20 23:41:35
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 16:29:06 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "ikka" <i...@n...pl> wrote in message

    > I do tego nie mamy pewności, że te trzy autorytety obejrzały film.
    > Przecież również mogły tylko usłyszeć o filmie od swoich "autorytetów".

    To czekam na "oświadczenie o nieoglądaniu".
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 146. Data: 2015-02-20 23:43:40
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 23:08:04 +0100, ikka napisał(a):

    > ten może być?
    >
    > "są to trzy inteligentne osoby, których
    > zdanie absolutnie uznaję, jakbym sama tam była."
    >
    > :)

    I to jest równoważne "oświadczeniu o nieoglądaniu "Idy""??? Ty normalna
    jesteś?

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 147. Data: 2015-02-20 23:50:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Wiem, że Cię męczę. Ale jest na to prosty sposób - przestań być wiernym
    > czytelnikiem. Tylko jednego czytelnika mniej, a jaka to będzie ulga (dla
    > Ciebie) 3-]

    <ziew...>

  • 148. Data: 2015-02-20 23:50:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ikka" <i...@n...pl> wrote in message

    > mogło im się też przyśnić :)

    Albo poczytać tylko o filmie w poczekalni u fryzjera...

  • 149. Data: 2015-02-20 23:51:40
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 16:50:15 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > <ziew...>

    Biorę to za pożegnanie.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 150. Data: 2015-02-20 23:51:43
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2015-02-20 o 23:43, XL pisze:

    > I to jest równoważne "oświadczeniu o nieoglądaniu "Idy""??? Ty normalna
    > jesteś?

    już ustaliłyśmy, że ja tak. i że ty cierpisz na megalomanię :)

    --
    "Until your god pays taxes he has no say in my goverment"