  • 161. Data: 2014-12-16 17:48:26
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 15:49:41 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie bardzo nadążam co chcesz mi powiedzieć. Napisałeś że głosy liczy PSL co
    > jest bzdura i co sprostowałem bo głosy liczą całe komisje.

    no tak - głosy liczą całe komisje a wyniki w głosach nieważnych w sposób
    jednoznacznie preferuja PSL , a zaniżają którąś z partii. W 2010 ofiarą padło PO,
    teraz wygląda na to że PIS. No to kto ma najważniejszy udział i możliwosci zamiesznia
    w liczeniu? Ojciec dyrektor?

    > teraz pokazujesz dane pokazujące że w różnych województwach różne liczby
    > osób oddały różny procent głosów nieważnych na różne partie.

    nie, wykres mówi o tym kto zyskuje na głosach niewaznych.
    czyli przykładowo:
    w woj. dolnosląskim waznych głosów padło 941035 (i mam to rozbite na partie np psl
    77942)
    Drugim krokiem jest wyrzucenie z liczenia wszystkich komisji gdzie liczba głosów
    nieważnych jest wieksza niz 15%. (odpowiednio 719925 i 47202)
    Jesli wybory sa uczciwe rozrzut głosów nieważnych powinien być równomierny i nie
    preferowac nikogo. Ewentualnie traciliby najgłupsi wyborcy - ale to musi działac
    stale - nie moze byc tak ze najgłupsi w 2010 byli ci z PO , a teraz najgłupsi sa z
    PISu.
    Wychodzi ze PSL oficjalnie miał 8,28%, ale po odrzuceniu tych "niewaznych" komisji
    wynik 6,55%. Czyli zyskał na głosach niewaznych 1,7%. Tyle to niby nic - ale w skali
    kraju tendencje sa widoczne.

    > Proszę nie brnij. To jest naprawdę żałosne. Jeśli Ty nie dostrzegasz nic
    > bardziej niestosownego w wysypywaniu zboża niż w wysypywaniu węgla to nie
    > mamy o czym rozmawiać.

    Widzę, oczywiscie ze widzę. Natomiast chciałbym zebys nie wciskał katolikom co oni
    powinni sądzic o tej czy innej sprawie, stosunku do chleba i zywnosci w ogóle.
    Lepper wysypywał zboże---> zboze to prawie chleb -->katolicy szanują chleb --->
    katolicy beda w kontrze do leppera--->kaczynski jest głupi, co nalezało udowodnic.
    Przepraszam, ale tak to nie działa.

    > Ale co to ma do pogrzebu? Algorytm jest prosty byłe prezydentem -> należy
    > się pogrzeb z honorami. Koniec kropka.

    Uprzejmie cie informuję ze honor jest wsród ludzi o nieco innych poglądach od ciebie
    zarezerwowany dla ludzi honoru, przedstawicieli narodu wybranego przez ten naród, a
    nie agentów obcego państwa. Argument "konieckropka" mnie nie przekonuje.

    Taki pogrzeb w żaden sposób nie jest
    > ani zapomnienie ani tym bardziej wybaczeniem jego win. To po prostu szacunek
    > dla własnego państwa i jego struktur.

    Moze tobie sie kojarzy z szacunkiem to ze własne panstwo przez 25lat nie potrafiło go
    osądzic a jeszcze zafundowało mu pogrzeb z honorami.
    Umówmy sie, jak to widze inaczej.

    > Naprawdę dopuszczam myśl że
    > uznajesz jego intencje za słuszne ale to nie zmienia faktu że czyn był
    > jednoznacznie chamski.

    Widocznie nieco odmiennie rozumiemy pojecie chamstwa. Mona cos powiedziec
    nieprzyjemnego o kims w sposób chmaski lub nie. Zawsze bedzie bolało -ale raz sie
    jest chamem lub nie.

    > Ale do kogo masz pretensje? Do mnie do Tuska czy do kogoś innego? To nie ja
    > ani nie Tusk (jak przypuszczam) głosowali na SLD, Milera i Kwaśniewskiego.

    Do układu ubecko-medialnego w którym tusek miał nienajmniejszą rolę.
    To bardzo uproszczone ze układem jest SLD.

    > A teraz to jak sam zauważyłeś trochę za późno.

    co nie znaczy ze nie trzeba próbowac. Jeszcze ich kilku zostało...

    > Nie wszyscy, ale jak to się ma do powyższej wypowiedzi? Czy dlatego że nie
    > wszyscy zostali rozliczeni to znaczy że mamy zapomnieć albo umniejszać
    > wysiłek walczących o wolną Polskę?

    Nie umniejszam zasług gdy walczyli o Polskę. Potępiam gdy od niej, wolnej, sie
    odwrócili i wplatali sie, mniej lub bardziej swiadomie, w komunistyczny układ.

    > Proszę Cię przestań obrażać pamięć ludzi którzy o wolność walczyli.

    Musze cie zmartwic, oni nie walczyli o to zeby komunisci mogli sie nachapac, ani nie
    o to zeby urban brylowal teraz w telewizji, nie po to to aby główny nurt medialny
    ustami dzieci komunistycznych aparatczykom mówił polakom co maja myslec...

    > Wolność to znacznie więcej niż tylko możliwość rozliczenia z oprawcami, a
    > sugerowanie że nie ma wolności bo komuniści nie zostali rozliczeni to podła
    > propaganda pod publiczkę w najgorszym guście.

    Kompletnie cie nie rozumiem. Bylismy zniewoleni i biedni, rządzili nami komunisci.
    Jestesmy teraz bogatsi - co jest prosta konsekwencją zmiany ustroju. Ale rządzą ci
    sami ludzie, z dopuszczeniem pewnej czesci strony solidarnosciowej, tej która
    wyrzekła sie ideałów walki z komuną. O prawdziwej wolnosci bede mówił gdy rządzic
    będą ludzie dla których polska racja stanu bedzie najwazniejsza. Wtedy bedziemy
    decydowac sami o sobie.

    b.

  • 162. Data: 2014-12-16 18:22:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
    >
    > a prokuratura wszczeła śledztwo w 1993 roku

    > Ze wchodziło sie w posiadanie majątku panstwowego jakimis szemranymi
    > drogami. Po to powstały takie zasady zeby komuchy sie mogły uwłaszczyć, na
    > tym polegał deal okrągłego stołu. Pewnie i kaczor sie tez załapał - tyle ze
    > co sie stało z kasą to nie wiem.
    > Ciekawa historia była taka ze jeden z prominentów kupił sobie bank za kredyt
    > wzięty w tymże banku, to były czasy :)

    > Zawsze. Co chwila

    mówisz bzdury byle były zgodne z linia TW Balbiny

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 163. Data: 2014-12-16 18:28:30
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-12-16 17:48, Budyń wrote:
> [...]
    zmiany ustroju.
    > Ale rządzą ci sami ludzie, z dopuszczeniem pewnej czesci strony

    Czy możesz to przedstawić w liczbach? To niesłychanie interesujące. Mam
    kłopot aby w obecnej partii rządzącej (wliczając macki ministerstw)
    odnaleźć jakiekilwiek nazwisko z PZPR. Możesz skonkretyzować o kim
    mówisz kto rządzi jest jednocześnie byłym komunistą?

  • 164. Data: 2014-12-16 19:00:11
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 18:28:39 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
    > Czy możesz to przedstawić w liczbach?

    Nie mam najmniejszego zamiaru sie wyslilac i przedstawiac jakies powiązania. Leming i
    tak odpowie - no przeciez on nie był w pzpr a był tyko TW. Szkoda prądu. Mozesz sobie
    sprawdzic wysokosc emerytur ubeka i opozycjonisty - bedziesz wiedzial kto rozdaje
    karty.
    A chcesz gadac o liczbach to powiedz co sądzisz o wyniku psl-u w 2010, polacy nic sie
    nie stało? Czy moze jednak cos jest podejrzane? Oczywiscie sluze pelnym arkuszem
    excela dla dociekliwych, a dane mozna sprawdzic na stronie
    http://wybory2010.pkw.gov.pl/

    b.

  • 165. Data: 2014-12-16 19:06:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > Nie mam najmniejszego zamiaru sie wyslilac i przedstawiac jakies powiązania.

    ale nie przeszkadza Ci to rzucać oskarżeniami bez podstaw.
    Z kazdym postem wychodzisz na większego głąba

  • 166. Data: 2014-12-16 19:14:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]
    >solidarnosciowej, tej która wyrzekła sie ideałów walki z komuną. O
    >racja stanu bedzie najwazniejsza. Wtedy bedziemy decydowac sami o sobie.

    A sędzia Kryże jest ok, czy nie?

  • 167. Data: 2014-12-16 19:18:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-12-16 19:00, Budyń wrote:
    > Nie mam najmniejszego zamiaru sie wyslilac i przedstawiac jakies powiązania.

    Przecież napisaleś "Ale rządzą ci sami ludzie". Nie "wydaje mi się" albo
    "szacuję że". Napisales tak jak były to fakt. Ponieważ mam wrodzony
    szacunek do ludzi i zakladam że są prawdomówni chciałbym poznać źrodło
    wiedzy na ten temat. To jest przeciez bardzo istotne aby wiedzieć jakie
    nazwiska byłych członków PZPR, z pominięciem tych juz martwych, są
    obecnie u sterach władzy. Możliwe że masz dowody na jakąs niesłychaną
    manipulację wiadomych środowisk opcji niemieckiej gdzie społeczeństwo
    okłamywane jest nawet co do osob w składzie własnego rzadu.

    > Mozesz sobie sprawdzic wysokosc emerytur ubeka i opozycjonisty - bedziesz wiedzial
    kto rozdaje karty.

    O kurcze, czekaj, chcesz mi powiedzieć że rzadzą nami emeryci? Co na to
    ZUS? To w ogóle można łaczyć pobieranie swiadczeń emerytalnych z praca
    etatowa w rządzie? To wygląda na gruby przekręt finansowy! Zgłaszaleś to
    już do ZUSu?

    > psl-u w 2010, polacy nic sie nie stało?

    Społeczeństwo tumanistyczne to i liczyć powyżej 1 kartki nie potrafi.

    > Czy moze jednak cos jest podejrzane?

    *WSZYSTKO* jest podejrzane. To podstawowy objaw własnie. Co prawda z
    innej beczki ale trzymając podobną logikę: http://tinyurl.com/pkbjp5t

  • 168. Data: 2014-12-16 19:19:30
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 19:06:56 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > ale nie przeszkadza Ci to rzucać oskarżeniami bez podstaw.

    a niby na kogo rzuciłem oskarżenia? (poza jaruzelskim na którego tu zeszło gdzies)

    >Z kazdym postem wychodzisz na większego głąba

    i pewnie to ja jestem chamem bo cie nienawistnie sprowokowałem :)

    b.

  • 169. Data: 2014-12-16 19:22:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > a niby na kogo rzuciłem oskarżenia? (poza jaruzelskim na którego tu zeszło gdzies)

    "Ale rządzą ci sami ludzie, z dopuszczeniem pewnej czesci strony
    solidarnosciowej, tej która wyrzekła sie ideałów walki z komuną."

    zupełnie na nikogo. Tylko kilka tysięcy ludzi

  • 170. Data: 2014-12-16 19:29:27
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 19:18:46 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Przecież napisaleś "Ale rządzą ci sami ludzie".

    Ups to była przenosnia, upraszam o wybaczenie. Nieco sprecyzuję: komunisci,
    kolaboranci z solidarnosci,służby, biznes zyjący z państwowych przekretów i media.
    Ale czy ty aby wiesz co o jest przenosnia?

    > O kurcze, czekaj, chcesz mi powiedzieć że rzadzą nami emeryci?

    Nie, jednak przenosnia to mu cie przerastac. Gdzies tu jest napisane ze rządzą
    emeryci?

    > Społeczeństwo tumanistyczne to i liczyć powyżej 1 kartki nie potrafi.

    a PSL potrafi, wot giroje.

    b.