  • 171. Data: 2014-12-16 19:41:09
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-12-16 19:29, Budyń wrote:
    > Ups to była przenosnia, upraszam o wybaczenie. Nieco sprecyzuję:
    > komunisci

    Którzy to komuniści byli bądź obecni?

    >, kolaboranci z solidarnosci

    Którzy? Rozumiem że masz na mysli ludzi którzy podpisali dobrowolnie
    jakies papiery?

    > ,służby

    Służb nie da się z dnia na dzień zlikwidować bo bedziesz goły na
    kilkadziesiąt lat.

    >, biznes zyjący z państwowych przekretów

    Duży biznes żyje głownie z przekrętów w każdym ustroju.

    > i media.

    To Trybuna Ludu ciągle wychodzi?

    > Ale czy ty aby wiesz co o jest przenosnia?

    "Jest pan komunistą i mam na to dowody. Żartowałem to przenośnia."
    Osobiście jestem za tym aby wolność słowa nie była niczym ograniczona i
    mógłbym nazwać np. zoofilem każdego bez konsekwencji nawet jesli jest
    pedofilem.

    > Nie, jednak przenosnia to mu cie przerastac. Gdzies tu jest napisane ze rządzą
    emeryci?

    Tu powinno być napisane kto nami rządzi. Jesli nie jest to emeryci nie
    mają związku z tematem offtopicu.

    > a PSL potrafi, wot giroje.

    Chyba najbardziej zabawne jest to że w całym tym interesie oskarżono
    najbardziej absurdalna opcje. Ja rozumiem "PO sfałszowało". Ale że PSL?
    To przekracza horyzon zdarzeń absurdu. Jak już w to ktoś uwierzył to nie
    ma powrotu. Tylko osobliwość na końcu.

  • 172. Data: 2014-12-16 19:43:45
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 19:14:33 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A sędzia Kryże jest ok, czy nie?

    nie jest, o ile sie w jakis sposób nie pokajał za grzechy z komunistycznych czasów. O
    ile wiem to tego nie zrobił. I to jest rzeczb którą rzeczywiscie można zarzucic
    kaczorowi ze mial takiego w okolicach rządu, a nie jakies dyrdymały...

  • 173. Data: 2014-12-16 20:33:38
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]

    >można zarzucic kaczorowi ze mial takiego w okolicach rządu, a nie jakies

    Przecież to ty dyrdymałami się zajmujesz pt: a po jest 10 bardziej chamskie
    od pis i trzeba to dementować.

  • 174. Data: 2014-12-16 20:35:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    Wyłączać cyrkulacje czy nie.)

  • 175. Data: 2014-12-16 20:37:28
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    wykresik z 2006 roku sie zrobił:
    http://www.elgo.wroclaw.pl/2006-15p.jpg

    znów nie ma nic wspólnego chaotycznym przebiegiem, który cechowałby przypadkowy
    rozkład głosów nieważnych i znów psl jest na sporym plusie, równiez samoobrona i lpr
    nieco korzysta. Oberwał sld, po i pis.Ale nie martwcie sie, nic sie nie stało, wybory
    od zawsze są uczciwe.

    b.

  • 176. Data: 2014-12-16 20:39:21
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 20:35:05 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Wyłączać cyrkulacje czy nie.)

    Nie!! :-)
    A zeby raz na temat: zrobilem cyrkulacje 2 lata temu i do dzis jej nie uruchomiłem (a
    to ze dwie linijki w programie sterowania).
    Kompletnie nie jest potrzebna. Nawet mialem wątpliwosci czy ompa ruszy po długim
    czasie.

    b.

  • 177. Data: 2014-12-16 20:49:54
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Nie!! :-)
    >Kompletnie nie jest potrzebna.

    Chyba rzeczywiście żyjemy w jakiejś równoległej rzeczywistości.

  • 178. Data: 2014-12-16 20:51:29
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]

    >równiez samoobrona i lpr nieco korzysta. Oberwał sld, po i pis.Ale nie
    >martwcie sie, nic sie nie stało, wybory od zawsze są uczciwe.

    Niedyskretnie zapytam - w Smoleńsku był zamach czy katastrofa?

  • 179. Data: 2014-12-16 21:00:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    Nie mam cyrkulacji i nie odczuwamy jej braku. Ale mam tak szczęśliwie rozplanowane
    pomieszczenia że najdłuża nitka od zasobnika to do kuchni- jakieś 5m więc cyrkulacja
    bez sensu u mnie.

  • 180. Data: 2014-12-16 21:13:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Nie mam cyrkulacji i nie odczuwamy jej braku. Ale mam tak szczęśliwie
    >rozplanowane pomieszczenia że najdłuża nitka od zasobnika to do kuchni-
    >jakieś 5m więc cyrkulacja bez sensu u mnie.

    A do prysznica ile?