  • Data: 2019-09-13 23:04:24
    Temat: Re: Wytrzymałość domów w Polsce na wiatr
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, September 13, 2019 at 10:44:43 PM UTC+2, ToMasz wrote:
    > Lata temu pytałem
    > jaka jest różnica w cenie dachu płaskiego betonowego a dachu
    > dwuspadzistego. podpowiem że różnica w powierzchni jest o co najmniej
    > 30% Wtedy dostałem kopa od grupowiczów z uwagą że na płaski i tak nie
    > dostanę zezwolenia bo nie wpisuje się w plan zagospodarowania
    > przestrzennego.

    Plaski tylko pozornie jest tanszy. Moje 2 ciotki na wsi mialy plaskie dachy (domy z
    pocztku lat 70, mialy byc w stylu "miastowym" ;) ), od kilkunastu lat maja juz
    nadbudowe z 2 spadowym... toto jest b.trudne do uszczelnienia (rejon gorski). Ponad
    metr sniegu oznacza przeciekanie na wiosne (obok kominow robilo sie jeziorko...) W
    Krk (bloki tez z podobnego okresu) spoldzielnia co 5-10 lat robi calkowicie nowe
    pokrycie papa + nowe obrobki wszyskich kominow spalinowych i wentylacyjnycj...