  • Data: 2019-09-14 11:04:45
    Temat: Re: Wytrzymałość domów w Polsce na wiatr
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.09.2019 o 23:04, WS pisze:

    > Plaski tylko pozornie jest tanszy.

    gdzie ja napisałem że jest tańszy? Tańsze może być jego ewentualne
    pokrycie bo jest mniejsza powierzchnia. ale sama konstrukcja, czy jest
    tańsza - nie wiem.

    > calkowicie nowe pokrycie papa + nowe obrobki wszyskich kominow spalinowych i
    wentylacyjnycj...

    no właśnie - papą. Na szczęście są lepsze metody.
    Tyle że tu dyskusja jest o czymś innym. czy zrobimy byle jaki betonowy
    dach i jedynym zmartwieniem będzie jak odprowadzić wodę, albo zrobimy
    fikuśny, duży dwuspadzisty dach, ale może wystąpić problem z porwaniem
    przez wiatr.

    ToMasz