    From: Kwinto <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Żeby nie było niczego
    Date: Mon, 29 May 2017 08:58:22 +0200

    W dniu 26.05.2017 o 22:18, collie pisze:
    > No i nasadzili już dziś, bo w niedzielę będą goście u małej komunistki.
    > A pasowało im kilkanaście maciupkich tui przy płocie, obsypanych korą.

    A co ja mam powiedzieć?
    Mój sąsiad (już nie żyje) nasadził 15 lat temu po swojej stronie 1 m od
    siatki rząd malutkich sosenek i nie dał sobie niczego wytłumaczyć.
    Ja też nie naciskałem chorego człowieka.
    Teraz po mojej południowej stronie mam rząd 15 metrowych drzew, które
    jeszcze rosną. Musiałem zlikwidować winogrona z powodu zacienienia.
    Gałęzie wystają na 3 m na moją stronę. Korzenie jeszcze dalej.
    Podmurówka od ogrodzenia pęka.
    Powtarzam. Drzewa trzeba sadzić odpowiedzialnie, tak jak, nie
    przymierzając płodzić dzieci.

    Pozdrawiam, Kwinto