  • 11. Data: 2013-10-15 16:01:37
    Temat: Re: badanie kamera termowizyjną ile i kiedy zrobić
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > IMO bez tego nie warto w ogóle podchodzić do tematu.

    bez przesady... badanie z wymuszonym nad lub pod ciśnieniem to jest badanie
    rozszeżone.

    większość problemów widać w zwykłej inspekcji

  • 12. Data: 2013-10-15 18:33:48
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-10-15 16:01, Marek Dyjor wrote:

    > bez przesady... badanie z wymuszonym nad lub pod ciśnieniem to jest
    > badanie rozszeżone.
    >
    > większość problemów widać w zwykłej inspekcji

    U mnie w okolicy badanie z podciśnieniem to 800zł.
    Jak już chcesz się dowiedzieć czegoś o swoim budynku to IMO bez
    podciśnienia (jako dodatkowe badanie) szkoda wydanej kasy.
    Ale każdy robi jak uważa...

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 13. Data: 2013-10-15 21:58:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > U mnie w okolicy badanie z podciśnieniem to 800zł.
    > Jak już chcesz się dowiedzieć czegoś o swoim budynku to IMO bez
    > podciśnienia (jako dodatkowe badanie) szkoda wydanej kasy.
    > Ale każdy robi jak uważa...

    no i widzisz 800 a nie 300 czy 250...

    tak swoją droga to ceny są smieszne...

  • 14. Data: 2013-10-16 17:22:03
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 października 2013 21:58:20 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > no i widzisz 800 a nie 300 czy 250...

    U mnie 250 badanie podstawowe :)

    http://www.termeo.pl/cennik.html
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2013-10-16 17:22:41
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 16 października 2013 17:22:03 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > U mnie 250 badanie podstawowe :)
    > http://www.termeo.pl/cennik.html

    Zeby nie bylo - u mnie w miescie, ja sie tym nie zajmuje :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.