  • 41. Data: 2014-04-27 13:38:03
    Temat: Re: bojler elektryczny dla 2 starszych osob
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.04.2014 11:31, uzytkownik pisze:

    > Natomiast bandyta-mięczak używa gazu pieprzowego.

    Swoją droga nazywać bandytą kogoś, kto się bronił przed rabunkiem, może
    tylko zatwardziały złodziej i oszust.

  • 42. Data: 2014-04-27 16:20:01
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-04-27 13:29, Andrzej Lawa pisze:

    > A ty gdzie się szkoliłeś, u jakiegoś radzieckiego rzecznika prasowego?
    >
    > Działalność gospodarcza to jedno. A pomóc komuś niby bezinteresownie
    > żeby potem postawić tego kogoś w sytuacji by móc doić kasę to
    > skurwysyństwo.

    Coś ci się w główce popierdoliło, ponieważ wraz z Kogutkiem pisaliśmy po
    to, aby się autor wątku nie dał doić, bo wydłużona gwarancja to tylko
    sposób na wyciąganie kasy od klienta. Po pierwsze ta przedłużona do 5
    lat gwarancja okupiona jest wyższą cenę tego samego produktu, który
    normalnie ma 2 lata gwarancji.
    Po drugie jest to sposób na "ruchanie" klienta, ponieważ zazwyczaj te 5
    lat gwarancji zmusza do corocznego wydawania kasy na przeglądy
    serwisowe, zazwyczaj przez autoryzowany serwis.
    Ale taki dureń jak ty nie potrafi dostrzec, że gdyby to było prawdą co
    tu wypisujesz na mój temat, to nie pisałbym o tym, bo to co napisałem
    godziłoby w moje interesy.

    > Bezczelnie kłamiesz. Wymiana jest trywialna dla każdego, kto robił to
    > więcej niż raz.

    A ci co mają wykonać to po raz pierwszy?
    Widzę, że zaczyna się już asekuracja, bo gówno wiesz na ten temat.

    > I nie wymaga żadnych specjalistycznych narzędzi - chyba że zaliczasz
    > do nich np. śrubokręt lub wciskasz ludziom jakieś dziwne bojlery
    > specjalnie zabezpieczane przed samodzielną obsługą.

    Poczytaj sobie jak łatwo się wymienia taką anodę np. w bojlerach firmy
    Galmet:
    http://forum.info-ogrzewanie.pl/topic/5633-anoda-mag
    nezowa-galmet/
    A tu inny przypadek i opisane z nim problemy:
    Różnica pomiędzy tobą, a mną jest taka,że ty dopiero o tym przeczytasz,
    a ja już ten temat przerabiałem.
    Oczywiście są bojlery, w których jest to łatwiejsze, ale i tak łatwe nie
    jest, a przy stanowczej większości trzeba się nieźle nakombinować i mieć
    do tego odpowiednie klucze i poświęcić trochę czasu.

    > W tej chwili to ty mnie pomawiasz o bandytyzm, anonimowa szmato.

    Nie pomawiam, ponieważ z tego co sam się chwaliłeś byłeś za taki
    występek karany przez sąd z wpisem do rejestru skazanych.
    Tak więc daruj sobie dalsze komentarze i się uspokój, bo każda twoja
    wypowiedź obraca się tylko przeciwko tobie.

  • 43. Data: 2014-04-27 18:46:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.04.2014 16:20, uzytkownik pisze:

> [...]
    > sposób na wyciąganie kasy od klienta. Po pierwsze ta przedłużona do 5
    > lat gwarancja okupiona jest wyższą cenę tego samego produktu, który

    Pisałem WYŁĄCZNIE o wymianie anody magnezowej, kłamco.

    Nie wnikam w drobne druczki kanciarzy, bo równie dobrze może być w
    warunkach gwarancji używanie wyłącznie specjalnie stabilizowanego
    zasilania i regularne kontrole (płatne) jakości prądu.

    [ciach]

    > A ci co mają wykonać to po raz pierwszy?

    Dla tych (jeśli mają rozum i choćby umiarkowanie zręczne ręce) będzie
    tyko dość łatwe.

    > Widzę, że zaczyna się już asekuracja, bo gówno wiesz na ten temat.

    Odezwał się specjalista od gówna...

    > Poczytaj sobie jak łatwo się wymienia taką anodę np. w bojlerach firmy
    > Galmet:
    > http://forum.info-ogrzewanie.pl/topic/5633-anoda-mag
    nezowa-galmet/

    No, jeśli koniecznie chcesz komuś wcisnąć urządzenie ze specjalnymi
    szykanami... A ja mówię o normalnych urządzeniach.

    [ciach]

    > Oczywiście są bojlery, w których jest to łatwiejsze, ale i tak łatwe nie
    > jest, a przy stanowczej większości trzeba się nieźle nakombinować i mieć
    > do tego odpowiednie klucze i poświęcić trochę czasu.

    Są też samochody wymagające specjalnego paliwa nie do nabycia na
    normalnej stacji w Polsce. I co z tego?

    > Nie pomawiam, ponieważ z tego co sam się chwaliłeś byłeś za taki
    > występek karany przez sąd z wpisem do rejestru skazanych.

    Tak, występek obrony przed bandyckim napadem.

    Generał "Nil" też został skazany - dla ciebie to pewnie też bandyta.

    > Tak więc daruj sobie dalsze komentarze i się uspokój, bo każda twoja
    > wypowiedź obraca się tylko przeciwko tobie.

    Podpisz się jak uczciwy człowiek, a nie jak totalnie skurwiały tchórz i
    kłamca jakim najwyraźniej jesteś, i zobaczymy co na twoje pomówienia
    powie sąd... Ale znając takich jak ty będziesz się migał lub ewentualnie
    udawał, że dane wysłałeś, ale "gdzieś coś nie doszło".

  • 44. Data: 2014-04-27 19:26:26
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-04-27 18:46, Andrzej Lawa pisze:

    > Pisałem WYŁĄCZNIE o wymianie anody magnezowej, kłamco.

    Masz kłopoty z czytaniem i rozumieniem tekstu?
    Zawsze udzielasz głupich porad nie czytając o czym jest dyskusja?

    > Nie wnikam w drobne druczki kanciarzy, bo równie dobrze może być w
    > warunkach gwarancji używanie wyłącznie specjalnie stabilizowanego
    > zasilania i regularne kontrole (płatne) jakości prądu.

    Dlaczego mnie nazywasz kanciarzem?
    Masz jakikolwiek dowód, że kogokolwiek oszukałem?

    > [ciach]

    > Dla tych (jeśli mają rozum i choćby umiarkowanie zręczne ręce) będzie
    > tyko dość łatwe.

    Nie wszyscy są tak młodzi jak ty, nie wszyscy są tak utalentowani jak
    ty, nie wszyscy mają tak sprawne rączki jak ty, aby ochroniarzowi z II
    grupą móc nawymyślać i psiknąć w oczy gazem pieprzowym. Wielki z ciebie
    bohater.

    > No, jeśli koniecznie chcesz komuś wcisnąć urządzenie ze specjalnymi
    > szykanami... A ja mówię o normalnych urządzeniach.

    A ja niby o urządzeniach popierdolonych?

    > [ciach]

    > Są też samochody wymagające specjalnego paliwa nie do nabycia na
    > normalnej stacji w Polsce. I co z tego?

    I gówno, bo nie dyskutujemy tu o takich samochodach, ale bojlerach, a
    firma Galmet jest polską firmą, która już od wielu lat produkuje
    bojlery, produkuje ich dużo i jest duże prawdopodobieństwo, że autor
    tego wątku właśnie kupi bojler tej firmy.

    > Tak, występek obrony przed bandyckim napadem.

    W więzieniach nie uświadczysz ani jednego skazanego, który byłby
    słusznie skazany. Wszyscy "siedzą" za niewinność.
    Dziwne, że sąd miał jednak inne zdanie niż ty i właśnie stwierdził, że
    to jednak ty dokonałeś napaści na ochroniarza, atakując go gazem.
    Zamiast grzecznie odpuścić, skoro ochroniarz poprosił cię o zaprzestanie
    fotografowania to zacząłeś się wymądrzać, kłócić i wyzywać ludzi, którzy
    tylko wykonywali swoje obowiązki i mieli prawo żądać zaprzestania
    fotografowania.

> [...]
    > powie sąd... Ale znając takich jak ty będziesz się migał lub
    > ewentualnie udawał, że dane wysłałeś, ale "gdzieś coś nie doszło".

    Żeby później taki padalec jak ty szykanował nawet moje dzieci i wnuki?
    Przecież ty nie masz ani czci, ani honoru. Nie umiesz się przyznać do
    błędu, ani do wyrządzenia komuś krzywdy i bezzasadnego oczernianie. Tym
    bardziej nie umiesz przepraszać.
    Nie mam zamiaru dłużej się wdawać z tobą w pyskówki, bo nie jesteś ani
    kompanem, ani godnym przeciwnikiem. Jesteś zwykłą szują i typowym
    awanturnikiem.

  • 45. Data: 2014-04-27 20:11:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.04.2014 19:26, uzytkownik pisze:

    > Masz kłopoty z czytaniem i rozumieniem tekstu?

    Nie.

    > Zawsze udzielasz głupich porad nie czytając o czym jest dyskusja?

    Może niewygodnych dla ciebie, bo ktoś może sam sobie tę anodę wymienić i
    może paru klientów stracisz, ale to nie oznacza że są głupie.

    > Dlaczego mnie nazywasz kanciarzem?
    > Masz jakikolwiek dowód, że kogokolwiek oszukałem?

    Mowa była ogólnie o różnych "haczykach" w gwarancjach - dlaczego wziąłeś
    to do siebie? "Uderz w stół a nożyce się odezwą?"

    > Nie wszyscy są tak młodzi jak ty, nie wszyscy są tak utalentowani jak

    Większość populacji jednak na paraliż nie cierpi.

    > ty, nie wszyscy mają tak sprawne rączki jak ty, aby ochroniarzowi z II
    > grupą móc nawymyślać i psiknąć w oczy gazem pieprzowym. Wielki z ciebie
    > bohater.

    No dobra, szmato - p47 już został zgłoszony do prokuratury (i chyba go
    nawet znaleźli, bo ostatnio się uspokoił). Teraz kolej na ciebie.

    Swoją drogą - czy ty czasem nie podpisywałeś się jakiś czas temu jako
    "news"? I prokuratura namierzyła twoich dziadków w jakieś pipidówie, u
    których korzystałeś z sieci a oni wnusia kryli?

    > A ja niby o urządzeniach popierdolonych?

    Najwyraźniej - skoro w odróżnieniu od normalnych wymagają specjalnych
    kluczy do wymiany elementu który normalnie ma własny gwint i jego
    odkręcenie nie powinno wymagać żadnego klucza.

    > I gówno, bo nie dyskutujemy tu o takich samochodach, ale bojlerach, a

    Ale podobnie jak w przypadku samochodów można komuś wcisnąć jakiś
    super-duper samochód wymagający bardzo nietypowych zabiegów nawet przy
    tankowaniu.

    > firma Galmet jest polską firmą, która już od wielu lat produkuje
    > bojlery, produkuje ich dużo i jest duże prawdopodobieństwo, że autor
    > tego wątku właśnie kupi bojler tej firmy.

    Jak ty mu będziesz doradzał - na pewno.

    Ja bym zaproponował rzucenie okiem do instrukcji obsługi i sprawdzenie,
    jak wygląda "szalenie skomplikowana procedura" wymiany tak naprawdę
    dużej śruby.

    Może ta firma, która chyba sponsoruje ci ciągłe powtarzanie jej nazwy,
    zamiast wydawać pieniądze na tak żałosnego marketoida poświęci środki na
    zracjonalizowanie konstrukcji.

    [ciach kłamstwa patologicznego oszusta]

    > tylko wykonywali swoje obowiązki i mieli prawo żądać zaprzestania
    > fotografowania.

    Kłamiesz, śmiecu.

    > Żeby później taki padalec jak ty szykanował nawet moje dzieci i wnuki?

    No jasne, kurwa bez honoru zawsze zmyka za zasłonę dymną. Może jesteś
    jeszcze w ciąży i nie możesz się stresować, co?

    [ciach pomówienia ze strony ludzkiego gnoju]

    Jeśli nie podasz mi danych kontaktowych umożliwiających złożenie pozwu
    udowodnisz tylko, że jesteś tchórzliwym śmieciem, kłamcą, oszustem i
    śmierdzącym wrzodem na obliczu ludzkości, którego słowa są warte tyle
    samo, co największe bajki czołowych propagandzistów przestępczych
    reżimów z Goebbelsem na czele.

  • 46. Data: 2014-04-27 21:39:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 kwietnia 2014 19:26:26 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Masz k�opoty z czytaniem i rozumieniem tekstu?
    Nie mój cyrk nie moje małpy ale chyba nie zuważyłes że podejmujesz dyskusję z idiotą
    z którym już mało kto w usenecie dyskutowac chce.
    Tak śrdnio co drugą dyskusję palan rozwala i co trzeciego prokuratorem czy innym
    pomowieniem straszy.
    Takie moje ostrzeżenie żeby c

  • 47. Data: 2014-04-27 21:41:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    =

  • 48. Data: 2014-04-27 21:45:40
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 49. Data: 2014-04-27 22:40:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.04.2014 19:26, tchórzliwa szmata pisze:

    > Żeby później taki padalec jak ty szykanował nawet moje dzieci i wnuki?

    Swoją drogą jaki te "uzytkownik" jest zeszmacony, że chowa się za
    dziećmi... należy mieć nadzieję, że tylko wirtualnymi ;->

  • 50. Data: 2014-04-27 22:42:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.04.2014 21:45, Kris pisze:
> [...]

    Naucz się skłądać myśli, ratlerku.

    Wiem, że kochasz kłamców i oszczerców, dlatego się "użytkownikowi"
    podlizujesz, ale mógłbyś się nieco opanować...