  • 21. Data: 2010-02-08 02:07:45
    Temat: Re: czy suszarki do włosów są 'naprawialne'?
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "yapann" <y...@o...pl> wrote in message
    news:hknofr$lev$1@node1.news.atman.pl...
    > "wolim" <n...@t...pisz> wrote in message
    >
    > :D podoba mi się ta statystyka - bardzo esensjonalna
    > wolim, zostaw ten fenomen naturalnej ewolucji (i tak go nie ruszy)

    Durna.
    http://www.akcjum.pl/katalog-produktow/suszarki/susz
    arki-hotelowe-basenowe-i-dla-fitness
    Suszarka do łazienek itd o nazwie BOY...

  • 22. Data: 2010-02-08 20:20:37
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

    > Durna.
    > http://www.akcjum.pl/katalog-produktow/suszarki/susz
    arki-hotelowe-basenowe-i-dla-fitness
    > Suszarka do łazienek itd o nazwie BOY...

    Zwróć uwagę na frazę w linku - "hotelowe, basenowe".

    Potwierdza się to, o czym pisałem.

    I odpowiedz mi, masz taką w domu?

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 23. Data: 2010-02-08 21:12:16
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

> [...]
    http://www.akcjum.pl/katalog-produktow/suszarki/susz
    arki-hotelowe-basenowe-i-dla-fitness

    > Zwróć uwagę na frazę w linku - "hotelowe, basenowe".

    Mam. Kupiona od Rosjanek na placu przy Dworcu Śródmiescie "Najada".

  • 24. Data: 2010-02-09 16:29:26
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message

    > błędna teza: to nie jest jedyne krterium. dziekuję.

    Podaj swoje kryteria. To że nazwa szpanerska musi być już wiadomo.

  • 25. Data: 2010-02-09 19:50:09
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    > Podaj swoje kryteria. To że nazwa szpanerska musi być już wiadomo.

    Twój nick mówi sam za Ciebie.
    Nie będzie żadnych kryteriów - nie jestem zainteresowana wywodami nad
    kryteriami i polityką zakupu suszarki - kieruj je do zainteresowanych.
    Dzięki.

  • 26. Data: 2010-02-09 19:52:51
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message
    > Durna.
    > http://www.akcjum.pl/katalog-produktow/suszarki/susz
    arki-hotelowe-basenowe-i-dla-fitness
    > Suszarka do łazienek itd o nazwie BOY...

    to jest bardzo dobre rozwiązanie
    jednak przy założeniu, że się suszy włosy w łazience - w tym przypadku nawet
    sobie innej 'nie wyobrażam'.
    ja natomiast nigdy przenigdy nie suszę w łazience.

  • 27. Data: 2010-02-09 22:39:17
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > Nie będzie żadnych kryteriów - nie jestem zainteresowana wywodami nad
    > kryteriami i polityką zakupu suszarki - kieruj je do zainteresowanych.

    Napisałeś że nic nie podasz a dałeś precyzyjną odpowiedź. Napisałeś że nie masz
    żadnych argumentów na poparcie swojego zdania.

  • 28. Data: 2010-02-10 17:31:51
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Napisałeś że nic nie podasz a dałeś precyzyjną odpowiedź. Napisałeś że nie
    > masz
    > żadnych argumentów na poparcie swojego zdania.

    nosz kur... piszesz bzdety o wiecznych suszarkach z bazaru a nawet nie wiesz
    komu odpowiadasz.

    Z męskiego punktu widzenia może Tobie i pasuje cokolwiek co dmucha ciepłym z
    rury, nawet odkurzacz z rurą od tyłu.
    Jednak kobieta do pielęgnacji włosów potrzebuje czegoś dobrego,
    praktycznego, funkcjonalnego.
    Skąd wiem? bo przechodziłem parę bazarówek i teraz panie nie chcą na nic
    innego zamienić aktualnego Brauna

    yapann - obejrzyj Braun swing, mam w rodzinie 2 sztuki modelu swing 1400
    kolor stalowo-czarny. Teraz widzę swing ma nowe modele.
    Może funkcjonalnością przypasuje. Ma filtr na wlocie, nic sie nie wkręca,
    kurzu na grzałki nie łapie i nie smierdzi palonymi włosami.
    Dwa biegi ciepłego i dmucha na zimno także. Ja uzywam tylko 1-go bo łeb
    urywa na 2-ce, ale to moja męska głowa :)
    No i cicha jest w porównaniu z tymi za 9,99.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 29. Data: 2010-02-15 17:41:28
    Od: M&C <c...@T...pl>

    W dniu 2010-02-06 16:01, Irokez pisze:

    > Browna pewnie tak, ale mój Braun mógł być też składany przez chińskie
    > rączki - jeśli wyemigrowały do Irlandii. Made in Ireland.

    > Jesteś tego pewien? tak samo jak powyżej?

    Pewna wielka amerykańska firma składa w Irlandii centralki alarmowe
    domowego użytku. Składanie wielu z nich (nie wszystkich) polega na
    wyciągnięciu z kartonu, włożeniu do nowego, dołożeniu odp papierów i
    naklejki Made in EU zamiast Made In Mexico. Podzespoły pozostałych są
    głównie made in PRC :).

    Ale ten filterek to fajny pomysł. Proste do bólu i skuteczne.

    Cyprian

  • 30. Data: 2010-02-15 17:50:26
    Od: M&C <c...@T...pl>

> [...]

    > ledwie. DVD z Rossmana załapałem się miesiąc przed końcem gwarancji na
    > zwrot. Tani mixer kuchenny działał 45 sekund zostawiając po sobie smród
    > i dym. Suszarki wytrzymywały góra 2 lata (te za 19,90 pół roku) ale
    > zanim padły przez połowę ich czasu życia waliło smrodem jakbym świniaka
    > opalał.
    > Sprzęt Zelmera jak wymieniałem to ze starości.Ostatnio wywaliłem taki
    > ponad 20-sto letni odkurzacz bo zastąpił go stary dobry Zelmer meteor do
    > odkurzania auta a tego Zelmer Syriusz. Reszta AGD Zelmera czy Brauna ma

    Tanie suszarki u mnie sprawdzają się bardzo dobrze. Remington (nie ten
    słynny tylko chińszczyzna) po wielu latach pracy został w IE - nie
    opłacało się go przywozić z powrotem, kumplowi się przydaje. Clatronic
    dostała teściowa po padace Zelmera. W domu mam teraz MPM. Wszystkie są
    OK, bez smrodków itp.
    Nie polecam odkurzaczy Samsunga - taki za prawie 500 niewiele przeżył
    gwarancję.
    Stare roboty zelmera faktycznie długie lata chodziły.
    Czajnik Zelmer padł po 2,5 roku.
    Robi Zelmera zaliczył już ze trzy awarie - ma trzy lata. Dobrze, ze
    części tanie.
    Maszynka do mięsa Zelmer nie wiem ile ma lat - to chyba wieczny sprzęt.
    Wymieniłem tylko raz jedną zębatkę. Padła chyba jeszcze u poprzedniego
    właściciela. Ja mam ją już z osiem, może dziesięć lat.

    Marka nie jest więc chyba tak do końca wyznacznikiem :)

    Cyprian