    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 7 Oct 2020 07:16:38 -0700 (PDT)
    Subject: Re: dofinansowanie wymiany ogrzewania w Bytomiu
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 7 października 2020 o 09:10:19 UTC+2 ToMasz napisał(a):
    > witam
    > w nawiązaniu do wątku o paleniu w piecach w Krakowie opowiem Wam moją
    > historię
    >
    > Poniemiecki blok, piece kaflowe. jakoś w 2019 roku zaczałem się
    > interesować nad wymianą i dofinansowaniem. jest 400... sztuk dotacji,
    > podzielonych na kocioł gazowy - 50, panele słoneczne50, kolektory
    > słoneczne50 i jakiś rodzaj pompy ciepła. To do bloków! ja wiem ze
    > wszystko się da, ale kaman, jak w bloku zrobisz kolektory słoneczne na
    > parterze? po kija płacić za rury, kable, jak to i tak nie starczy na
> [...]
    O kasie i o dopłatach pogadaj z Budzikiem. On się zna na długu publicznym i twierdzi
    że nie mają państwa zadłużać bo traci wtedy na oszczędnościach jakie zrobił. O wnuki
    swoje też się martwi. A ja bym dodrukowal kasy żeby wystarczyło na Twoje ogrzewanie,
    na solary dla kogoś innego itp. inni drukują kasę aż przewody do maszyn są ciepłe i
    mają wyjebane na budzikowe przemyślenia. Za to mają w chuj zielonej energii,
    ocieplone wszystkie domy itd.