  • 91. Data: 2012-05-04 17:36:24
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:4fa3f3f5$0$1299$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dziękuję za merytoryczną wypowiedź, na pewno poprawiłeś swój wizerunek.

    Myślisz, że jak teraz poudajesz "yntylygenta" to poprawisz swój wizerunek?
    I tak wszyscy na tej grupie uważają cię za kundla, bo wszystkich
    obszczekujesz :)
    Co zaś się tyczy mojej merytoryczności to jej nie używam, kiedy mam do
    czynienia z chamem i prostakiem takim jak ty.

  • 92. Data: 2012-05-04 20:22:25
    Od: <news>

    Użytkownik "Plumpi" napisał:
> [...]
    > bo wszystkich obszczekujesz :) Co zaś się tyczy mojej
    > merytoryczności to jej nie używam, kiedy mam do czynienia

    Jak na razie to ty wszystkich obszczekujesz i chwalisz się swoim chamstwem,
    szczekasz i szczekasz a prostej odpowiedzi na zadane pytania nie umiesz
    udzielić, a jak ktoś udzieli to dalej szczekasz.

  • 93. Data: 2012-05-04 22:42:45
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    > Jak na razie to ty wszystkich obszczekujesz i chwalisz się swoim
    > chamstwem, szczekasz i szczekasz a prostej odpowiedzi na zadane pytania
    > nie umiesz udzielić, a jak ktoś udzieli to dalej szczekasz.

    Nie zasłużyłeś na to, żebym cię dokształcał charytatywnie.

  • 94. Data: 2012-05-05 06:44:14
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Plumpi" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <news> napisał w wiadomości

    bo fachowcy to są jedynie mocni w gębie
> [...]

    I PIJAKI !!!!

  • 95. Data: 2012-05-05 06:54:56
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    ion-forums@vbki8...
    W dniu wtorek, 1 maja 2012 19:18:25 UTC+2 użytkownik Plumpi napisał:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ion-forums@vbvx4...

    "Elektryka" to nie czarna magia, tego średnio rozgarnieta małpa sie nauczy.

    W sensie obwodu - tak- jest to proste. To tylko trzy przewody.
    Istotą jest znajomość przepisów i norm budowlanych regulujących budowę
    instalacji oraz znajomość tzw zasad sztuki pozwalających zbudować instalację
    nie narażoną na uszkodzenia i nie stanowiącą zagrożenia dla użytkownika. DO
    tego dochodzi znajomość osprzętu i jego prktycznego wykorzystania plus
    posiadanie odpowiednich narzędzi.
    Osoba zabierająca się do tego po raz pierwszy nie zrobi tego dobrze nigdy.
    Po raz któryś tam - uniknie większości błędów ale stykając się z nowymi
    zagadnieniami popełni inne błędy. Po iluś latach, po kilkudziesięciu
    wykonanych instalacjach pomyśli o tych pierwszych: "O k..... co ja
    narobiłem...."

  • 96. Data: 2012-05-05 07:00:13
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Ojcow" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Edison był, w przeciwieństwie do Tesli wielkim oratorem prądu stałego

    że znaczy się kim był :)))) ????? Wygłaszał mowy kwieciste o prądzie stałym
    i wyższości jego nad prądem zmiennym i wodą kranną razem wziętymi ? :))))
    Orędownikiem miało być ?

    >Przy okazji czy tylko SEP w Polsce daje uprawnienia ?? :))
    nie, nie tylko. Ja mam uprawnienia wydane przez inną organizację

  • 97. Data: 2012-05-05 07:08:52
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    > A po co mam ci odpowiadać?
    pomógłbyś panu rt - wątkotwórcy, bo my tutaj to cinkie bolki w te klocki
    jesteśmy a poza tym cały czas nawaleni albo na kacu :)))

  • 98. Data: 2012-05-05 07:14:23
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    > Użytkownik "Ojcow" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

    że temat, który zaczęli poznawać to raptem dopiero "wierzchołek góry
    > lodowej" i w rzeczywistości temat jest tak złożony, że nawet elektrycy z
    > kilkudziesięcioletnim stażem potrafią się "wykładać".

    Potwierdzam. A jeśli ktoś w to nie wierzy niech poprzegląda dyskusje na
    forum ISE - SEP....

    > P.S.
    > Chętnie bym się dowiedział, gdzie można kupić takie przyrządy do pomiarów
    > ochronnych za kilkaset złotych :)
    Ja też. Może i są takie mejd in Czajna. Sam mam taką gówo wartą przystawkę
    do miernika cęgowego do badania rezystancji izolacji :))))

  • 99. Data: 2012-05-05 07:20:19
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    > No to proszę pochwal się tu nam ile to za swój mierniczek dałeś to się
    > pośmiejemy jak cię w konia zrobił sprzedawca.

    No to ja powiem. Miernik MIE 500. 5 lat temu zapłaciłem za niego 2500 zł.
    Wykonuje tylko część pomiarów. Nie widzę w tym nic śmiesznego bo to
    doskonałe i profesjonalne narzędzie.
    Dzięki niemu wielu moich klientów nie spotkały nieprzyjemności ze strony
    wyłączników RCD które należało wymienić. Dlatego na tej grupie jestem
    gorącym przeciwnikiem gównianych tanich chińskich RCD takich jak LC czy
    kanlux

  • 100. Data: 2012-05-05 07:27:33
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    sion-forums@vbx14...

    Tagiego to tylko gonić z budowy.
    Wziąc takiego co za kilka stówek pomiary zrobi a jak bedzie cos nie tak to
    powie i doradzi jak to poprawić. Tacy też bywają- uwierz mi.

    ale pińcet to przecież kilka stówek, nie?
    Ja przecież też powiem gdzie jest coś nie tak i wskażę możliwości naprawy i
    zalecenia na protokole. Nie zmienia to jednak faktu że protokół z pomiarów
    będzie negatywny Nie rozumiem o co chodzi.