  • 31. Data: 2018-08-24 17:42:23
    Temat: Re: izolacja bojlera
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 08:55:02 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Wełna mineralna. Zamoknie to i wyschnie.

    > Jak dobrze owiniesz wełną to nic się nie będzie wykraplać.

    ale wygderałem - dzis sie pomyliłem i nie taką rurkę ciachłem i zanim sie
    zorientowałem to miałem wody na 30cm w pomieszczeniu gdzie ten bojler ma trafić.
    Gdyby był juz postawiony i to w wełnie to bym mial katastrofę :)
    Chcę coś odporne na wodę :)

    b.

  • 32. Data: 2018-08-24 21:42:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-24 o 17:42, Budyń pisze:

> [...]
    > bojler ma trafić.
    > Gdyby był juz postawiony i to w wełnie to bym mial katastrofę :)

    Trzeba ciąć odpowiednie rurki :)
    To tam nie masz żadnej kratki ściekowej?

  • 33. Data: 2018-08-24 22:37:59
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 24 sierpnia 2018 21:41:55 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Trzeba ciąć odpowiednie rurki :)
    > To tam nie masz żadnej kratki ściekowej?

    nie mam, mam wbetonowane wiadro gdzie wkładam pompę i odpompowuję. Ale pompe włożylem
    dopiero po katastrofie :) Docelowa będzie kiedyś - zresztą nie bardzo wiem jaką pompę
    zastosowac, powinna być samozasysająca, albo jakas hermetyczna zeby w tym wiadrze
    sobie leżeć.

    b.

  • 34. Data: 2018-08-25 12:27:26
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-08-24 o 22:37, Budyń pisze:

> [...]
    jaką pompę zastosowac, powinna być samozasysająca, albo jakas hermetyczna zeby w tym
    Zwykła pompa do brudnej wody z wyłącznikiem pływakowym Ci wystarczy,
    wiadro się napełni to pływak się podniesie i kulka włączy pompę, opadnie
    to wyłączy, pompa jest hermetyczna i może stać w wodzie np taka:
    https://allegro.pl/pompa-do-wody-czystej-brudnej-ocz
    ka-szamba-plywak-i7419268976.html

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 35. Data: 2018-08-25 14:17:12
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 25 sierpnia 2018 12:27:33 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

> [...]
    > Zwykła pompa do brudnej wody z wyłącznikiem pływakowym Ci wystarczy,
    > wiadro się napełni to pływak się podniesie

    wyłącznik plywakowy nie dziala w wiadrze, za ciasno ma na prawidłowe ruchy.
    Trzeba uzywać innego sposobu wykrywania poziomu wody, np czujnik od pralki.

    b.

  • 36. Data: 2018-08-25 18:37:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To uzyj hydrostatu od pralki, zakazu nie ma.