  • 11. Data: 2009-07-09 11:42:38
    Temat: Re: karcher - jaki kupic ?
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > Ja jebe ludzie!!
    > On napisał, ze raz na jakiś czas auto chce umyć czy tam chodnik!

    Zrozumialbym twoje oburzenie gdybym proponowal np: Karcher HDS 2000, ale
    dolozenie 200zl do myjki, ktora calkowicie sprosta wymaganiom, moim zdaniem
    nie jest glupim pomyslem bo moze sie nagle okazac, ze bedzie znacznie
    bardziej intensywnie pracowac niz zakladal to kupujacy. Nigdy tak nie
    miales: " cholera moglem troche dolozyc i mial bym porzadny sprzet, a nie
    chinskie badziewie" ?

    sz.

    4227 (20090709) __________

  • 12. Data: 2009-07-09 12:12:26
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 9 Lip, 13:42, "szufla" <p...@p...pr> wrote:

> [...]
    > bardziej intensywnie pracowac niz zakladal to kupujacy. Nigdy tak nie
    > miales: " cholera moglem troche dolozyc i mial bym porzadny sprzet,  a nie

    Czy chodnik będzie o tym wiedział (że został umyty przez chińskie
    badziewie)?

    Bo tak czasami się dziwuję że ludzie kupują super wypasiony samobieżny
    młotek z celownikiem kolimatorowym, naprowadzaniem laserowym,
    licznikiem uderzeń itp po to tylko żeby powbijać kilka gwoździ raz do
    roku i (przede wszystkim) pochwalić się sąsiadom jaki to super (drogi)
    sprzęt mają...
    ;-)

    Czym różni się w użytkowaniu ten wasz super sprzęt od tego za 200 zł?
    Ponoć parametry są te same (ciśnienie, wydajność itp) to o co chodzi?

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 13. Data: 2009-07-09 12:43:37
    Od: "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl>

    .googlegroups.com...
    > Hej!
    >
    > Wiem ze w zeszlym roku byl podobny watek ale wyszly rozne dziwne nowe
    > modele :)
    >
    > Musze kupic karchera do domowych zastosowan - do mycia samochodow (w
    > tym jednego terenowego ktory czasem jest po pachy w blocie / twardej
    > glinie), podjazdu z kostki brukowej, splukania dachu :)) i tym
    > podobnych rzeczy :) Co byscie polecali - na co zwracac uwage ? Nie
    > chce wydac za duzo.. 600-700 pln to mysle gorna granica.
    > pozdr.

    Ja w ostatnia sobote kupilem w promocji w Tesco za 299 zl myjke cisnieniowa
    Black&Decker PW 1400 X-tra z dodatkowymi akcesoriami. Katalogowo
    myjka ta kosztuje ok 500 zl, a na Allegro mozna ja dostac w okolicy 400 zl
    (bez akcesoriów - ok 320 zl).

    Ma aluminiowa pompe, cisnienie 120 bar i jak na moje potrzeby
    (analogiczne do Twoich, bez tej terenówki ;) wydaje sie byc zupelnie
    wystarczajaca.

    W Gliwicach kupilem przedostatnia (oprócz nich lezal tez stos takich
    najtanszych myjek B&D odpowiadajacych zapewne tym najtanszym
    maketowym Karcherom - tez w cenie 299 zl).
    Janusz Pawlinka

  • 14. Data: 2009-07-09 16:51:36
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "szufla" <p...@p...pr> napisał w wiadomości

    > Slusznie prawisz. Korzystam m.in. z K5.20 od okolo 10 lat dosc
    > intensywnie, nawet na dosc pokaznych robotach wysokosciowych np. do mycia
    > elewacji budynkow. Ma przyzwoite parametry i jest lekka. Podstawa to
    > metalowa pompa, ponizej tego w nic bym nie inwestowal. Myjki za 200-300zl
    > to plastikowy zlom.

    Pamietaj, ze ta myjka musi pracowac w pozycji poziomej, bo inaczej wirnik
    wentylatora moze "zlapac" cos z podloza. Naprawa tego to jakies 80zl za
    glupi wirnik.

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2009-07-09 16:57:02
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    >Czym różni się w użytkowaniu ten wasz super sprzęt od tego za 200 zł?
    >Ponoć parametry są te same (ciśnienie, wydajność itp) to o co chodzi?

    One sa te same tylko na pudelku. Roznica mniej wiecej taka, ze myjac chodnik
    zmyjesz jakos piach, albo zmyjesz piach razem z mchem w polowie krotszym
    czasie.

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2009-07-09 18:23:49
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    szufla pisze:

> [...]
    > bardziej intensywnie pracowac niz zakladal to kupujacy. Nigdy tak nie
    > miales: " cholera moglem troche dolozyc i mial bym porzadny sprzet, a nie

    Ale, ja sie zgadzam z faktem, ze czasem warto dolozyc i miec lepsze. Sam
    nie kupuje najgorszego badziewia.
    Co do myjek...
    Jakis czas temu kupilem myjke w markecie Karchera za jakies 250zl.
    Najtanszy karcher jaki byl. Dziala doskonale w porownaniu z myjkami
    niemarkowymi za 180zl.
    Gdybym dolozyl 300zl mialbym ROWNIEZ Karchera z plastikowa pompa tylko
    mocniejszego i troche bardziej wydajnego. Do totalnie amatorskiego
    wykorzystania wystarcza to co mam przy tym jest zajebiscie male.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 17. Data: 2009-07-09 18:26:27
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Maniek4 pisze:
> [...]
    > zmyjesz jakos piach, albo zmyjesz piach razem z mchem w polowie krotszym

    Mam najtanszego Karchera jaki byl dostepny pol roku temu i wymylem tym
    chodnik z mchu blyskawicznie. Targa tak, ze szkoda mowic. Nie wierze, ze
    drozsza zrobisz szybciej bo to fizycznie nie mozliwe :)
    Jedyne co ma sens to myjka z metalowa pompa bo nia mozna pracowac bez
    przerwy... Ale to juz jest inny pulap cenowy.

  • 18. Data: 2009-07-09 19:11:49
    Od: Rentier <f...@g...com>

> [...]
    > najtanszych myjek B&D odpowiadajacych zapewne tym najtanszym
    > maketowym Karcherom - tez w cenie 299 zl).
    Mam też B&D.działa od pół roku wprawdzie, ale dość intensywnie.Na razie żadnych
    kłopotów

  • 19. Data: 2009-07-09 19:26:45
    Od: "Yzedef" <x...@x...xx>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mocniejszego i troche bardziej wydajnego. Do totalnie amatorskiego
    > wykorzystania wystarcza to co mam przy tym jest zajebiscie male.

    Ja mam BLACK&DECKER 1300B kupilem go w obi jakies 1,5 roku temu w promocji
    za 170zl i jak na amatorskie zastosowania naprawde nic wiecej niepotrzeba...
    myjka ta posiada aluminiowa pompe wiec powinna byc trfalsza niz ta
    plastykowa...
    Po co wydawac kase na cos co bedzie rzadko uzywane..

    Pzdr
    Yzedef

  • 20. Data: 2009-07-09 20:18:20
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

> [...]
    > Jedyne co ma sens to myjka z metalowa pompa bo nia mozna pracowac bez
    > przerwy... Ale to juz jest inny pulap cenowy.

    Czy zrobisz szybciej, glownie zalezy od wydatku pompy, cisnienia i rodzaju
    dyszy :)
    Generalnie nie ma o co sie drzec, ludzie maja rozne potrzeby i rozne
    podejscia do sprawy, jednemu wystarczy badziew bo wyciaga raz do roku a inny
    kupi cos mocniejszego bo myje czesto. Ja po prostu przestrzegam, zeby nie
    kupowac 2x :)

    Pozdro.
    sz.

    4229 (20090709) __________