eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa › Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 5 Aug 2018 15:44:47 -0700 (PDT)
    Subject: Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa
    From: s...@g...com

    W dniu niedziela, 5 sierpnia 2018 04:09:23 UTC-5 użytkownik decore napisał:
    > Witam
    >
    > dom na wsi dzialka 50arów w tym podwoze, drogi dojazdowo-wyjazdowe, sad, troche
    truskawe troche malin cos jeszcze rosnie w ogrodzie (marchewki itp). Teren mocno
    nierowny bez kamieni ale nierowno, gorki dolinki rowki. Czyli to jest wies a nie
    wymuskana dzialka pod miastem.

    > rodzice maja po 65 lat, wysokosc trawy to ich konik wiec koszenie jest co dwa
    tygodnie kosa spalinowa profesjonalna jest na stanie - ojca robota - tylko sil juz
    nie wystarcza a i pyl jest problemem z zaawansowana choraba pluc. Ja mam 200km i nie
    zawsze moge przyjechac i ogarnac.

    > co kupic zeby bylo latwiej ? musi byc z napedem i musi kosic, nadwyzka mocy zeby
    poradzic sobie z kretowiskeim czy jakias galazka tez jest wskazana. Kosiarka
    listowowa ma ten plus ze wykosi tez maliny i truskawki przed zima. Nie wiem czy mozna
    kupic taka do ktorej da sie przyczepic odsniezarke i jak to sie sprawdza ?

    > kosiarka spalinowa byla by najlepsza na te rowniejsze kawalki i pewnie wykosila by
    najdokladniej

    > traktorek najdrozszy ale najwygodniej tylko tych malin nie skosi.
    >
    > jakbyscie mieli sugestie prosze o pomoc albo linki
    >
    > dzieki
    Traktorek co chwila sie zapelni, wiecej sie jezdzi kiprowac trawe niz kosic.
    Listwowa zostawia trawe zazwyczaj wiec przydalo by sie pograbic.

    Jak nie potrzebujesz reprezentacji to listwowa lepsza. zrobi robote szybko i
    relatywnie rowno. Ale trzeba zagrabic albo miec sasiada co te siano zabierze.

    W praktyce ludzie nie filozuja i kupuja traktorki i jezdza w kolko.