  • 11. Data: 2009-04-24 17:17:31
    Temat: Re: krety-moja miłośC?
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Truciznę podaje się temu myszu ;>

    Jak miód temu misiu.
    Pozdrawiam.mirzan

  • 12. Data: 2009-04-24 20:40:31
    Od: N1 <s...@v...pl>

    D pisze:
    > Wypraktykowane na działce moich rodziców: do norki (dziurki z kretowiska)
    > wsadzasz kolumnę od radia, do drugiej - drugą, nastawiasz na ful RMF i
    > zostawiasz na dobę lub dwie. Krety się wyniosą szybciutko :-D.

    Oraz wszyscy w okolicy

  • 13. Data: 2009-04-28 06:25:02
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To podstawowy błąd. :-)
    > Puszki nie mogą być puste ! I leżaczek Krysiu . Zapomniałaś ? :-))
    >
    > Pozdróweczki - Jagoda

    Leżak czeka na "wyłożenie" materiałem i się doczeka, ale jeszcze nie wiem
    kiedy.
    Nad piwem zastanawiam się - kupować w butelkach czy puszkach :-)

    Pozdrawiam Krycha.

  • 14. Data: 2009-04-28 06:26:26
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "D" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Pytałam znajomego zoologa, dlaczego podziałało lepiej, niż rybie głowy.
    > Ponoć krety nie lubią drgań spowodowanych basami :-D, no i hałasu też nie

    Ja też nie lubię głośnych basów i muzyki, więc ta metoda nie wchodzi w
    rachubę.

    Krycha.

  • 15. Data: 2009-04-28 06:27:30
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    > W Castoramie po 16 zł są pułapki na krety,jeden już zlikwidowany.
    > Jak są krety,będą nornice,z gwarancją,że wkrótce będą.
    > Pozdrawiam.Mirzan

    A ja liczę na to, że do czasu gdy są w norkach krety, to nie wpuszczą
    nornic.
    Wolę krety od nornic.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 16. Data: 2009-05-07 14:23:37
    Od: "D" <d...@o...pl>

    > Ja też nie lubię głośnych basów i muzyki, więc ta metoda nie wchodzi w
    > rachubę.
    >
    > Krycha.
    Jak dobrze wsadzisz (membraną do środka) i nieco zakryjesz ziemią, to wcale
    nie słychać bardzo głośno na zewnątrz. Sprawdzone :-).

    D.

  • 17. Data: 2009-05-07 14:36:38
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gslg9h$e32$1@nemesis.news.neostrada.pl Krycha
    <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Mnie to lubią krety, jak nikogo innego.

    Hejka. Dzisiaj krecio wtargnął w nasze grządki. Rył nie krępując się
    moją obecnością. Próbowałem go dwukrotnie ukatrupić szpadlem. Albo go
    trafiłem albo czmychnął.
    Pozdrawiam mściwie Ja...cki

  • 18. Data: 2009-05-07 18:05:19
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

> [...]
    > >
    >    Hejka. Dzisiaj krecio wtargnął w nasze grządki. Rył nie krępując się
    > moją obecnością.  Próbowałem go dwukrotnie ukatrupić szpadlem. Albo go

    Ożesz Ty.
    Sześciopak żywieckiego za szybko się skończył, czy wielce szanowna Pani
    małżonka leżaczek zaokupowała?
    Wszak - kret Twoim przyjacielem jest - (przynajmniej po czwartym piwie w
    pozycji leżakowej)
    ;-))

    Pozdrawiam chmielowo