  • Data: 2020-09-07 21:08:03
    Temat: Re: kryminał budowlany
    Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 6 września 2020 12:50:06 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > Jaki problem? Wybuduj za 100 sprzedaj za milion i jesteś ustawiony :)
    > --
    > Jacek
    > -I hate haters-

    W kryminalne układy nie wchodzę - z zasady.

    Gdyby ktoś mi proponował przesadnie wysoką cenę za moją robotę,
    to od razu uciekłbym, wymigał z tego biznesu, współpracy,
    pod byle pretekstem.

    Bo tu od razu czuć, że to kryminał nie biznes.
    z bandziorami nie pracuję, kiedyś nawet próbowałem nieświadomie,
    ale nie da rady - to jest bagno bez dna!