  • Data: 2020-09-08 10:07:24
    Temat: Re: kryminał budowlany
    Od: pmlb <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/09/2020 21:26, a...@i...pl wrote:
    > Cena 1m2 mieszkania sięga obecnie 10000 zł.
    >
    > 100m2 = 1 mln !
    >
    > A teraz zadane:
    >
    > jakie są koszty budowy od zera domu?
    >
    > Nie przypadkiem wspominałem o kosztorysie domu:
    > jakie tam są liczby... nie było chętnych - dlaczego?
    >
    > Bo obecnie w branży budownictwa siedzą sami kryminaliści!
    >
    > każdy cep może sobie wybudować dom za 100 tys. - góra!,
    > czyli ponad 10 razy taniej!
    >
    > Takie są fakty...
    > zatem co to jest budownictwo?
    > To jest kryminał w czystej postaci nie żaden biznes, i tyle na ten temat - jasne?

    Jak ze wszystkim.
    W budownictwie, przyjmuje się, że robocizna to jest średnio drugie tyle
    co materiał.
    To i tak nie jest najgorzej.
    W gastronomi, koszt energii i materiałów to ok. 10% ceny gotowego dania.
    Koszt wyprodukowania samochodu średniej klasy to ok. 2500 zł może 3000zł
    ale sprzedaje się za 30 tyś.
    Witaj w świecie kapitalizmu:)