  • Data: 2020-09-09 21:32:17
    Temat: Re: kryminał budowlany
    Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 7 września 2020 22:11:12 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    >  Nawet za darmo - m szałas.

    > Czym się zajmujesz? Chętnie skorzystam z Twoich usług i obiecuję, że
    > będziesz dla mnie bardzo uczciwie pracował, nawet za darmo. Chyba, że
    > zależy Ci na jeszcze większej uczciwości to chętnie przyjmę od Ciebie
    > jakąś kwotę za Twoją pracę dla mnie.

    Co mam pod ręką możesz brać - w zasadzie za grosze.

    Obecnie kończę projekt dla budowlanki:
    do planowania i rozliczania budów, inwestycji;
    - dla analityków - kontrola, optymalizacja, zadań, kosztów
    - dla wykonawców - budowlańców, małych i dużych
    - dla inwestorów, tych prywatnych
    - kosztorysy, harmonogramy, plany dostaw materiałów

    itd.

    Po przejściach z bandytami doszedłem do powyższych wniosków, które opisałem skrótowo.

    Dlatego sprzedaję teraz wszystko jak leci - za półdarmo,
    a nawet i całkiem za darmo będę to rozdawał wkrótce.

    W ten sposób zniszczę bandę złodziejów...
    zasiedziałych starych gnojów śmierdzących,
    z układami jeszcze z czasów zgnilizny komunistycznej.