  • Data: 2020-09-09 21:38:13
    Temat: Re: kryminał budowlany
    Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 7 września 2020 21:38:27 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > Czyli teraz twierdzisz że wybudowanie za 100 tys. to kryminalne
    > przedsięwzięcie? :) A za milion to legalne? :) Trzeba było tak od razu
    > :)

    nie odwracaj kota ogonem, bo to jest właśnie cecha bandytów!

    Mówię że nie sprzedaję za miliony, czegoś co mnie kosztuje 10% tej sumy.

    Ty sobie uroiłeś, że trzeba sprzedawać jak najdrożej - niezależne od kosztów,
    no to sobie sprzedawaj... i wypad bandyto.