  • 41. Data: 2012-01-10 08:26:07
    Temat: Re: kto ma podlogówke w calym domu?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    news:jef0vk$a01$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > jak beton komórkowy to moze nie bedzie tak źle, życze jak najlepiej. A
    > wiecej nie ugdybamy bez rysunków z wymiarami i przekrojów.

    Dokładnie. Kolega chce się wprowadzić do końca tego roku. Jak dotrzymam to
    dam znać co z opałem u niego.
    Póki co, w dom poszły dotychczas straszne pieniądze. Niech tylko wyobrażenie
    zrobi cena za dach - 150tys.

    Marek

  • 42. Data: 2012-01-10 09:28:03
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > Póki co, w dom poszły dotychczas straszne pieniądze. Niech tylko
    > wyobrażenie zrobi cena za dach - 150tys.

    hehe, też mu nie żałuję , niech płaci jak ma z czego :-) Ja w sumie tyle na
    razie nie wydałem...

    b.

  • 43. Data: 2012-01-10 10:43:10
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 10 Sty, 09:26, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:

> [...]
    > dam znać co z opałem u niego.
    > Póki co, w dom poszły dotychczas straszne pieniądze. Niech tylko wyobrażenie

    A czym zamierza grzac ?
    pozdr.

    --
    Adam

  • 44. Data: 2012-01-10 11:10:31
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    y.googlegroups.com...
    On 10 Sty, 09:26, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:
    >A czym zamierza grzac ?

    Gaz z rury, dwa kominki z płaszczem, kolektory słoneczne. Gaz ma być, bo
    gotowanie dla jego żony to tylko na otwartym plomieniu, gazie (nie dosłownie
    :) ) Odradzam mu te kominki z płaszczem bo to mu się w życiu nie zwróci te
    koszty na instalacje, pompki , zawory. Ale on ma swoje wizje i kasę co daje
    mu przewagę nad argumentami innych.
    Oczywiście wszystko przygotowane pod rekuperacje. Jak dobrze pójdzie, to
    trafi w taryfę W2 a kto wie, może i W1... W tych taryfach koszty stałe nie
    są takie zdzierskie jak w W3.

    Marek