  • 61. Data: 2020-09-03 08:55:17
    Temat: Re: lisciasty do tablicy - tenmperatura paneli FV
    Od: GreDi <g...@n...pl>

    W dniu 24.08.2020 o 09:54, budynPL pisze:
    > znasz jakies dane jaką temperaturę maksymalną osiągaja panele?
    >
    > jakis link?

    https://youtu.be/ZTZ2FQMHINU

    Dzisiaj YT mi na głównym ekranie wyświetlił stream on-line.
    Ktoś strimuje obecne statystyki działania paneli a w opisie jest
    historia z poprzednich miesięcy.

    --
    GreDi

  • 62. Data: 2020-09-03 10:52:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 29 Aug 2020 18:15:51 +0200, heby

    > Tyle że ten chińczyk ma kiększą rozdzielczość
    > (co prawdopodobnie jest bez znaczenia ...).

    Zależy co sprawdzasz, z jakiej odległości i jakiej dokładności potrzeba. W
    tej samej cenie zawsze lepiej jest widzieć więcej szczegółów niż mniej. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 63. Data: 2020-09-07 21:54:29
    Od: budynPL <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 września 2020 08:55:20 UTC+2 użytkownik GreDi napisał:

    > https://youtu.be/ZTZ2FQMHINU
    >
    > Dzisiaj YT mi na głównym ekranie wyświetlił stream on-line.
    > Ktoś strimuje obecne statystyki działania paneli a w opisie jest
    > historia z poprzednich miesięcy.

    napisałem do tego człowieka i dostałem własnie dane z jego archiwum. Maksymalna
    temperatura nie przekracza 70stopni. Inne dane będę w miedzyczasie wyciągał.

    b.