  • Data: 2019-11-10 10:19:39
    Temat: Re: odkurzacz centralny
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-09 o 22:09, Myjk pisze:
    > Fri, 8 Nov 2019 22:41:14 -0800 (PST), uciu

    > Jeśli typowo zrobiłeś tylko podejścia pod rurę i szufelkę w
    > kuchni/wiatrołapie, to żadna specjalna wygoda. Znaczy z pewnością lepiej
    > niż taszczyć za sobą kloca (i wywiewać syf z domu w jedno miejsce), ale wg
    > mnie cała filozofia OC to najwięcej podejść jak to tylko możliwe. Dlatego
    > ja mam w kuchni jedno pod SpeedLeo (miały być dwa Wally Flex, ale moja
    > projektantka dała ciała i zapomniała o krzyżowaniu instalacji, w rezultacie
    > jak poszła elektryka to gniazdka wypadły na pionie OC WF i musiałem z
> [...]
    Na szybkie odkurzanie jest jeszcze krótka rura elactyczna, ma 1,6m
    rozciąga się chyba do 4, mam taką i używam bo jest poręczna.
    Nadmiar gniazd i szufelek szkodzi podciśnieniu, dlatego moc odkurzacza
    dobiera się do ilości punktów, bo klapki zamykające się brudza, o ile
    zwykłe można łatwo przetrzeć
    wigotną szmatą to szufelkę już tak łatwo się nie czyści.

    --
    Janusz