  • 171. Data: 2016-09-29 18:51:20
    Temat: Re: [off-topic] Re: grzejecie?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-09-29 o 15:35, masti pisze:

    > ale spróbowałeś któryś teraz zmienić?

    A czemuż to miałbym próbować?

    > ale mówimy o usenecie. I internecie

    Ale mamy XXI wiek i usnet chyli się ku upadkowi, i może to konserwatyści
    się to tego przyczynili?

    > bo zaimplementowali nieudolnie.

    Nieudolnie dla kogo? Większość guglujących i fejbukujących jest
    zadowolona, prędzej czy później mniejszość będzie się musiała do nich
    dostosować.

  • 172. Data: 2016-09-29 18:58:49
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-09-29 o 15:56, Maniek4 pisze:

    > No ale wlasciwie to czemu sluzy taka dyskusja? Rozumiem wiek kilkunastu
    > lat, kiedy trzeba byc przeciw wszystkiemu. Ten okres mija i wlasciwie to
    > jaki jest problem w cieciu cytatow, czy poprawnym ustawieniu kodowania?
    > Lenistwo czystej postaci, po ktorym biora sie dyskusje jak to po kilofie
    > ma sie wstac, bo generalnie wszystko ma sie w tyle i lezenie do gory
    > kilem wychodzi najlepiej? W zyciu juz nic od siebie najlepiej nie
    > wymagac? No niech mi ktos wytlumaczy uprzejmie prosze fenomen awersji do
    > stosowania uznanych standardow w necie.

    Co znaczy uznanych? Większość, którzy używają fejsbuka i gugla uznaje
    ich "standardy", i uważają je za najlepsze.
    Moja matka nadal wysyła karki pocztowe na święta, czasem list papierowy
    napisze, bo to uznany przez nią i jej pokolenie standard. Czy mamy się
    wrócić z tego powodu do gołębi pocztowych?
    Internet i jego usługi nie jest i nigdy nie był sztywny, i dlatego
    ciągle ewoluuje a razem z nim, mniej lub bardziej uznane, standardy.

  • 173. Data: 2016-09-29 19:03:37
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-09-29 o 17:00, Kżyho pisze:

    > No jak to, nie wiesz?! Przecież teraz, jak coś po jednym kliknięciu czy
    > po wyjęciu z pudełka od razu nie działa i jeszcze loda przy okazji nie
    > zrobi, to jest do niczego i nie warte nawet tej minuty zainteresowania.
    > Jeszcze by trzeba poświęcić 5 minut i się w coś zagłębić trochę bardziej
    > niż tylko do poziomu szumnego nagłówka wielkimi literami na pudełku (czy
    > w gazecie) ;)
    > Teraz to wiesz, 30 sekund poświęcone na przeczytanie czegoś ze
    > zrozumieniem to już marnotrawstwo czasu ;)

    To się nazywa postęp.
    Chciałbyś wrócić do czasów gdy trzeba było wybierać czy w sieci ma
    działać TCP/IP czy IPX/SPX? Większość obecnych użytkowników Internetu
    nie wie, że coś takiego w ogóle było, i są całkiem szczęśliwi.

  • 174. Data: 2016-09-29 19:25:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    nadir ni z tego ni z owego zapytał:

    > Chciałbyś wrócić do czasów gdy trzeba było wybierać czy w sieci ma
    > działać TCP/IP czy IPX/SPX?

    Nigdy takich czasów nie było. Te protokoły bez problemu mogą działać
    równolegle w jednej sieci. I bardzo często działały. Niejednokrotnie
    obsługiwane przez ten sam serwer.

    --
    Jarek

  • 175. Data: 2016-09-29 19:33:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A teraz napisz po co to wiedziec wspolczesemu uzytkownikowi netu. Kupione i wyjete z
    pudelka dziala.

  • 176. Data: 2016-09-29 20:26:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    nadir wrote:

    > A czemuż to miałbym próbować?

    bo miałbys jakieś doświadczenie zanim napisałeś:"A kilkanaście/dziesiąt
    lat temu to jak długo działało?"

    > Ale mamy XXI wiek i usnet chyli się ku upadkowi, i może to konserwatyści
    > się to tego przyczynili?

    to po co tu piszesz?

    > Nieudolnie dla kogo? Większość guglujących i fejbukujących jest
    > zadowolona, prędzej czy później mniejszość będzie się musiała do nich
    > dostosować.

    jedzcie gówno. Miliardy much nie mogą się mylić.
    Ty wolisz kolorowe mrugające strony ja prosty interfejs tekstowy.
    Ale możemy się rozstać. bez żalu z mojej strony
    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 177. Data: 2016-09-29 20:26:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Znaczy siłą Ciebie zmuszają do łamania netykiety?

    czyli Ty też ją łamiesz

    > Może w tym RFC z 1969 roku jakieś paragrafy na to są?

    znajdź

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 178. Data: 2016-09-29 20:40:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 września 2016 20:26:55 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > czyli Ty też ją łamiesz

    To już chyba ustaliliśmy.
    Kiedyś pewien debil o nicku Lawa mnie probował etykiety uczyć sam ją notorycznie
    łamiąc.
    Pewnie z racji tego że google używam to już złamanie ale raczej z tego powodu
    uciążlwości dla innych nie ma.
    Zresztą dinozaury usenetu w swych usenetowych czytnikach(a w ktorym roku ostatni
    program/aktualizacja programu do newsow powstał?) mają tzw plonkownice i mogą mnie
    odfiltrować bez problemu. Więc moja szkodlwość bliska zeru.

    > znajdź
    Znaczy nie ma?

  • 179. Data: 2016-09-29 21:10:40
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    program/aktualizacja programu do newsow powstał?) mają tzw plonkownice i mogą mnie
    odfiltrować bez problemu. Więc moja szkodlwość bliska zeru.

    Znaczy nie ma?

  • 180. Data: 2016-09-29 21:19:19
    Od: "Uzytkownik" <a...@s...pl>

    Kris wrote:

    > Jedna osoba w tym watku zasygnalizowała że w kogoś postach zamiast pl
    > liuterek jakieś dziwne znaczki mu wyskakują.
    > Nikt inny problemu nie zgłaszał. Skoro kilkanaście osób widzi
    > prawidłowo a u jednej jakies problemy to chyba prościej żeby ta jedna
    > osoba zmieniła u siebie.

    Jakiś Ty biedny, a zarazem głupi.
    Powtarzam, Krzysztof nie pij tyle!