  • 11. Data: 2013-05-17 12:04:05
    Temat: Re: pasek zebaty - gdzie i jaki kupic ? Maniek Ty sie chyba na tym znasz? :)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 maja 2013 21:54:25 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > Cos polecacie?
    Pasek w reke i do składu z częściami do maszyn rolniczych. U nas to Agroma sie
    nazywa. Sprzedają części zamienne do maszyn rolniczych, pasze, nawozy i inne rzeczy
    dla rolników.
    Zawsze tam mi dobiora odpowiedni pasek czy łożysko. A i np nawóz na trawnik zamiast z
    marketu w kolorowym woreczku z napisem "na trawnik" "do iglaków" itp lepiej kupic w
    takim sklepie dla rolników. Kilkakrotnie taniej.

  • 12. Data: 2013-05-17 12:10:22
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 17 maja 2013 06:10:33 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > U�ytkownik kogutek nabazgra� pazurkiem:
    >

    > ciach
    >

    > czy mo�esz naprawi� swoje truch�o do news�w
    >

    > tak aby nie dodawa�a po ka�dej zmianie akapitu w cytowanym teksie kilku
    >
    > kolejnych nowych linii i prawid�owo cytowa�?
    >

    > ponadto zacznij w ko�cu ci�� cytaty.
    >

    > popro� szwagra mo�e ci za stodo�� stuninguje m�zg sekatorem i
    wkr�tark�.

    Popraw kodowanie jak chcesz do mnie rozmawiać.

  • 13. Data: 2013-05-19 22:44:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Popraw kodowanie jak chcesz do mnie rozmawiać.

    a co ci sie w moim kodowaniu nie podoba?

  • 14. Data: 2013-05-20 10:33:04
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    Helou!

    No i rozebralem to cudo - musze przyznac ze mimo wszedobylskiego plastiku
    calosc sprawia nawet calkiem solidne wrazenie. Pacjentem okazalo sie
    oczywiscie przekazanie napedu z silnika - sa tam dwa paski klinowe, jeden
    stracil zeby, calkowicie, do zera :-)

    Jezeli oba paski przekazuja naped ze wspólnego walka na drugi wspólny walek
    to problem moim zdaniem jest glebszy.
    Przy przeciazeniu szkodzic powinny sie oba paski podobnie. Jezeli tylko
    jeden ma sciete zeby to moze swiadczyc o nieprawidlowym napieciu paska
    (ugiecie walka powodujace slizganie sie paska?) lub uszkodzonym kole
    rowkowym.

    pozdrawiam

    mcs

  • 15. Data: 2013-05-20 11:29:21
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 10:33:04 UTC+2 użytkownik mcs napisał:

> [...]
    > jeden ma sciete zeby to moze swiadczyc o nieprawidlowym napieciu paska
    > (ugiecie walka powodujace slizganie sie paska?) lub uszkodzonym kole

    Tez o tym myslalem i pewnie cos w tym jest - niestety nie ma tu zadnej regulacji
    napiecia walkow. Oba walki sa "zakotwione" w plastikowej obudowie. Zero jakiejkolwiek
    regulacji. Cos bedzie trzeba na to poradzic :-) Ale to zobacze jak kupie nowy pasek -
    na ile bedzie mial luzow.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2013-05-23 20:01:46
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Adam napisał(a):
> [...]
    Oooo... A jakas fotka? Bo to dosyć dziwne rozwiązanie jest :)

> [...]
    > Zero jakiejkolwiek regulacji. Cos bedzie trzeba na to poradzic :-)
    > Ale to zobacze jak kupie nowy pasek - na ile bedzie mial luzow.

    Po to dają tam paski zębate, żeby nie było konieczności regulacji
    naciągu paska. A że regulacji nie ma, to i po osiągnięciu pewnego
    wypracowania paska (wyciągnięcia), jego degradacja następuje gwałtownie
    i spektakularnie :)
    --
    zbigi

  • 17. Data: 2013-05-24 09:13:58
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oooo... A jakas fotka? Bo to dosyć dziwne rozwiązanie jest :)

    A to Adama poproś. Faktycznie, trochę wydumałem to rozwiązanie. Ale to
    dlaczego Adam wspominał o dwóch paskach? Jakiś związek między nimi musi być.
    Odpowiadajac mi nie zakwestionował mojej "konstrukcji myslowej" ;-)

    > Po to dają tam paski zębate, żeby nie było konieczności regulacji naciągu
    > paska.

    A to jakieś dziwne rozwiazanie chyba ;-)
    Ne mam na codzień do czynienia z paskami, ale jakoś trzeba go przecież
    napiąć, żeby pracował. To chyba jednak jakaś regulacja napięcia jest.

    pozdrawiam
    mcs

  • 18. Data: 2013-05-24 11:06:45
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 24 maja 2013 09:13:58 UTC+2 użytkownik mcs napisał:

    > A to Adama popro?. Faktycznie, troch? wyduma?em to rozwi?zanie. Ale to
    > dlaczego Adam wspomina? o dw?ch paskach? Jaki? zwi?zek mi?dzy nimi musi by?.

    Jeden pasek jest miedzy walkiem silnika, a kolem pasowym, a drugi miedzy kolem
    pasowym, a walkiem ktory napedza walek wertykulatora/aeratora, kolo pasowe ma mala i
    duza zebatke - no po to zeby obnizyc obroty walka wertykulatora bo silnik ma za duzo
    RPM :)

    > A to jakie? dziwne rozwiazanie chyba ;-)
    > Ne mam na codzie? do czynienia z paskami, ale jako? trzeba go przecie?
    > napi??, ?eby pracowa?. To chyba jednak jaka? regulacja napi?cia jest.

    Nie ma zadnej regulacji - da sie go zalozyc za pomoca golych rak :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2013-05-24 14:23:43
    Od: "mcs" <...@...pl>

    > Nie ma zadnej regulacji - da sie go zalozyc za pomoca golych rak :-)

    To jeżeli można wyjąć wałek dokręć z boku do kół rowkowych dzielone koła
    pasowe i przerób na pasek klinowy z regulacją naciągu ;-)

    mcs

  • 20. Data: 2013-05-24 15:55:17
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 24 maja 2013 14:23:43 UTC+2 użytkownik mcs napisał:
    > To je?eli mo?na wyj?? wa?ek dokr?? z boku do k? rowkowych dzielone ko?a
    > pasowe i przer?b na pasek klinowy z regulacj? naci?gu ;-)

    To jest wszystko zamkniete w plastikowej niewielkiej obudowie, a potem calosc wlozona
    w taka doslownie szczeline w obudowie wertykulatora - nie ma szans zeby tam cos
    dolozyc ;( Rzezbic w tym jest ciezko bo to wszystko plastik, ani ze spawarka podejsc
    ani nic... ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.