  • 101. Data: 2012-05-15 08:30:25
    Temat: Re: pekła rura = grzyb :-(
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 08:24:13 UTC+2 użytkownik Plumpi napisał:

    > Może nie zauważyłeś, ale informacja, że robił "fachowiec" pojawiła się
    > później, po mojej wypowiedzi i jakoś nigdzie nie widzę informacji, że autor
    > wątku otrzymał fakturę.

    Nieprawda

  • 102. Data: 2012-05-15 08:36:28
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    -forums@ynf8...

    W dniu niedziela, 13 maja 2012 20:41:29 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor
    napisał:
    > Jakiś chiński materiał.

    > Pewnie autor posta dogadal sie z instalatorem na tzw."robote z materiałem"
    > W takiej opcji najczęsciej sie natańsze gówno dostaje. Szkoda gadać.
    > Zawsze mówie materiał kupować samemu, nie ufać fachowcom.

    Kolego, to nie jest tak. Dobry instalator, który prowadzi firmę nie pozwoli
    sobie na byle gówno, ponieważ zbyt dużo prowadzi robót i zbyt wysoka jest
    odpowiedzialność za wykonywane roboty. Najgorsze materiały to załatwiają
    partacze oraz niektórzy inwestorzy, którzy sami kupują materiały, bo kupują
    to co najtańsze. Nierzadko bywa tak, że ludziom odmawiam wykonania usług
    tylko dlatego, że klient kupił sobie szajsowaty materiał, z którym wiem, że
    będą problemy. Po prostu wolę taką robotę odpuścić niż później włóczyć się
    po sądach, bo jeden z drugim nie zrozumie, że wina leży po stronie
    materiały, a nie wykonawcy.

  • 103. Data: 2012-05-15 08:36:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.05.2012 08:28, Kris pisze:

    > Przynajmniej linki sie nie łamią;)

    Ja też mogę wstawiać niezłamane linki.

    > A zresztą pretensje kieruj do Google bo korzystam z ich aplikacji

    Aha, a jak jeździsz samochodem niesprawnym technicznie, i powodujesz w
    ten sposób zagrożenie/utrudnienia, to do kogo mam mieć pretensje? Do
    producenta?

    > i nie ma tam takich fanaberi jak ustawienie długosci
    > wiersza wg upodobań Lawy

    To nie są fanaberie, tylko normalne zasady pisania, podobnie jak np.
    polskie znaki. Ale oczywiście dla lamera jest to problem nie do
    przeskoczenia.

  • 104. Data: 2012-05-15 08:51:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 08:36:37 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Aha, a jak jeździsz samochodem niesprawnym technicznie, i powodujesz w
    > ten sposób zagrożenie/utrudnienia, to do kogo mam mieć pretensje? Do
    > producenta?

    Porownanie bardzo bez sensu
    Dłuższe linki nie zagrazaja w niczym bezpieczeństwu i niczego nie utrudniaja
    A wprost przeciwnie- ułatwiaja czytanie,- mniej przewijania itp
    skracanie linkow to relikt przeszłosci i juz Tobie kilka osob to tłumaczylo co i jak
    ale do Ciebie to nie dociera.
    Trudno
    > To nie są fanaberie, tylko normalne zasady pisania,
    Zacytuj i uzasadnij te zasady

  • 105. Data: 2012-05-15 08:55:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 08:36:28 UTC+2 użytkownik Plumpi napisał:

    > Kolego, to nie jest tak. Dobry instalator, który prowadzi firmę nie pozwoli
    > sobie na byle gówno, ponieważ zbyt dużo prowadzi robót i zbyt wysoka jest
    > odpowiedzialność za wykonywane roboty.

    W tym watku widać że bywa akurat inaczej.
    A moje doświadczenie i obserwacje życiowe niestety to potwierdzaja.
    Spytaj jakiegoś handlowca kto najczęsciej kupuje najtanńsze materialy, kto wykupuje
    od nich przecenione przeterminowane produkty?
    Są to przeważnie developerzy i własciele firm usługowych.

  • 106. Data: 2012-05-15 08:57:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.05.2012 08:55, Kris pisze:

> [...]
    > kto wykupuje od nich przecenione przeterminowane produkty?
    > Są to przeważnie developerzy i własciele firm usługowych.

    Podkreślenie jest kluczem ;)

    Pytanie jak odróżnić dobrego od złego nie znając jego historii...

  • 107. Data: 2012-05-15 09:23:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.05.2012 08:51, Kris pisze:

    > Porownanie bardzo bez sensu
    > Dłuższe linki nie zagrazaja w niczym bezpieczeństwu i niczego nie utrudniaja
    > A wprost przeciwnie- ułatwiaja czytanie,- mniej przewijania itp

    Utrudniają sensowne cytowanie.

    > skracanie linkow to relikt przeszłosci i juz Tobie kilka osob
    > to tłumaczylo co i jak ale do Ciebie to nie dociera.
    > Trudno

    A gdzie ja pisałem o skracaniu linków??

    Może bądź łaskaw oprzytomnieć, zanim coś napiszesz?

    > Zacytuj i uzasadnij te zasady

    Netykieta.

    Ale to widać dla ciebie zbyt skomplikowane, podobnie jak polska
    ortografia i interpunkcja.

  • 108. Data: 2012-05-15 10:27:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 14 May 2012 23:51:46 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Porownanie bardzo bez sensu
    > Dłuższe linki nie zagrazaja w niczym bezpieczeństwu i niczego nie utrudniaja

    Koteczku, normalny czytnik nie zawinie linka, zaś długa linię zamieni na
    dwie. Zas odpisywanie na Twoje posty jest dość męczące, bo trzeba Twoje
    długaśne linie połamać.
    Skoro twoje super google nie potrafi, to sam naduś enter co jakiś czas,
    kiedy piszesz.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 109. Data: 2012-05-15 11:50:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ion-forums@ynja13...

    > Widzę, że Ty to jesteś z tych co to zawsze są na NIE.
    > Kolego, skąd ludzie mają brać wiedzę jak nie ze szkoleń?
    > Uważasz, że ludzie rodzą się już fachowcami i "fachowość" mają w
    > genach? Daruj sobie te uszczypliwości, bo to niczemu nie służy.
    > Pisząc takie teksty utwierdzasz tylko takich pseudo "fahofcuf" w
    > przekonaniu, że wiedza to rzecz zbyteczna i później mamy to co autor
    > tego wątku.

    to co u autora nie wynika z braku szkoleń i certyfikatów :)
    tylko z prawdopodobnie z normalnego partactwa. Pozostaje jeszcze pytanie czy
    wannę podpinał fachowiec czy np fliziarz :)

  • 110. Data: 2012-05-15 11:52:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

> [...]
    > W takiej opcji najczęsciej sie natańsze gówno dostaje. Szkoda gadać.
    > Zawsze mówie materiał kupować samemu, nie ufać fachowcom.

    i pójdziesz kupić najtańszy materiał i zamontujesz tez gówno...

    bo przecież chodzi o to aby instalator przypadkiem nie zarobił na materiale.
    :)

    Mądry instalator kupuje solidny materiał bo nie chce potem jeździć i
    poprawiać w ramach reklamacji na swój koszt.