  • 11. Data: 2010-03-25 15:53:25
    Temat: Re: projekt od architekta
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:
    > Mam już wizualizaję projektu od architekta!
    > Niedawno pokazywałem tu mój szkic funkcji pomieszczeń, który to
    > wysłałem architektowi, którego z kolei zadaniem było ubranie tego w
    > bryłę wg. naszych (moich i żony) wskazówek dot. charakteru budynku.
    > Miał być nowoczesny :-)
    > To jest taki pierwszy szkic przed jutrzejszym spotkaniem jaki
    > dostałem do wglądu:
    > http://picasaweb.google.com/quent75/ProjektDomu?auth
    key=Gv1sRgCOvYo8aJ3MnWtgE&feat=directlink

    > Jest tam tzw. ścianka attykowa - brak rynien.
    > Co sądzicie ogólnie o projekcie oraz o tym rozwiązaniu z
    > odprowadzaniem wody przez ściankę attykową?

    tak BTW fajny projekt... :)

    niezłą ta blondyna... dają ja gratis w cenie projektu :)

  • 12. Data: 2010-03-25 20:09:17
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > To jest taki pierwszy szkic przed jutrzejszym spotkaniem jaki dostałem do
    > wglądu:
    > http://picasaweb.google.com/quent75/ProjektDomu?auth
    key=Gv1sRgCOvYo8aJ3MnWtgE&feat=directlink

    Brakuje tylko wystających luf karabinów maszynowych :) ... ale mi się podoba
    :)

    > Jest tam tzw. ścianka attykowa - brak rynien.
    > Co sądzicie ogólnie o projekcie oraz o tym rozwiązaniu z odprowadzaniem
    > wody przez ściankę attykową?

    czyli woda ma spływać do tej przestrzeni pod dachem? Woda jest głupia i
    pójdzie gdzie będzie chciała a nie gdzie jej projektant karze :) Przyjdzie
    trochę wiatru i masz ściany mokre. I co jakiś czas latasz wokół chałupy na
    drabinie i wybierasz liście z tego czegoś. Śnieg też wykaże zainteresowanie
    tym miejscem. Za to ptaszki mogą być wdzięczne :)
    Dorysuj kominy, trochę zeszpecą domek :( Ten wcześniejszy, amerykański,
    projekt poległ?

    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 13. Data: 2010-03-25 20:27:26
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Brakuje tylko wystających luf karabinów maszynowych :) ... ale mi się
    > podoba :)

    Hehe... no faktycznie, troche przypomina to bunkier :-))

    > czyli woda ma spływać do tej przestrzeni pod dachem?

    Tak. Idea (ta ostatnia... hehe) była taka, żeby zbudować jednak dom w
    nowoczesnym stylu. Przeglądaliśmy z żoną sporo projektów takich nowoczesnych
    domów i bardzo nam się podobają. Jednak nasz pzp, choć bardzo fajnie
    napisany to jednak wprowadza ograniczenie dot. dachu - ma być dwu lub
    wielospadowy o kącie do 50st.
    Aby ominąć jakoś ten problem nasza pani architekt zaproponowala jakby
    "ukrycie" dachu za ścianką attykową. Daje to możliwości kreowania bryły
    budynku jak dla budynku w stylu nowoczesnym - cokolwiek to znaczy.

    > Woda jest głupia i pójdzie gdzie będzie chciała a nie gdzie jej projektant
    > karze :) Przyjdzie trochę wiatru i masz ściany mokre. I co jakiś czas
    > latasz wokół chałupy na drabinie i wybierasz liście z tego czegoś.

    Akurat liści będzie niewiele bo nie mają skąd spadać :-)

    > Śnieg też wykaże zainteresowanie tym miejscem. Za to ptaszki mogą być
    > wdzięczne :)

    No tak, tu się obawiam trochę penetracji wody z roztopów. Chyba, że można to
    jakoś dobrze wykończyć i nie będzie problemów.

    > Dorysuj kominy, trochę zeszpecą domek :( Ten wcześniejszy, amerykański,
    > projekt poległ?

    Komin będzie jeden + kominki wentylacyjne/odpowietrzające.
    Z amerykańskiego proj. niemal w calości zostało rozplanowanie wnętrza domu
    :-)

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 14. Data: 2010-03-26 13:32:06
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Jest tam tzw. ścianka attykowa - brak rynien.
    > Co sądzicie ogólnie o projekcie oraz o tym rozwiązaniu z odprowadzaniem
    wody
    > przez ściankę attykową?

    tak z innej beczki. Ile kosztuje taki projekt?

    Rozumiem, ze dostajesz kompletny projekt do zlozenia pozwolenia na budowe i
    do wykonania budynku ?

    Icek

    PS Na pierwszy rzut oka wyglada troche jak altanka ;P

  • 15. Data: 2010-03-26 13:33:50
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > tak z innej beczki. Ile kosztuje taki projekt?

    Jeszcze nie wiem... :-DD

    > Rozumiem, ze dostajesz kompletny projekt do zlozenia pozwolenia na budowe
    > do wykonania budynku ?

    Tak

    > PS Na pierwszy rzut oka wyglada troche jak altanka ;P

    No to ciekawe :-)

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 16. Data: 2010-03-26 17:06:37
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Jeszcze nie wiem... :-DD

    ale +/- cos wiesz?

    czy oni robia wizualizacje i jak Ci sie spodoba to dyskusja o cenie ?

    Icek

  • 17. Data: 2010-03-26 20:09:49
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > ale +/- cos wiesz?
    > czy oni robia wizualizacje i jak Ci sie spodoba to dyskusja o cenie ?

    Napisałem, że nie wiem ponieważ sprawa jest złożona.
    Płacił będę za projekty wod-kan, elektryczny, konstrukcyjne a za projekt
    architektoniczny rozliczam się w barterze.
    Projekty za które zapłacę to koszt ok 3500 zł ale to zależy podobno od tego
    jak bardzo fikuśny jest projekt domu.

    Pozdr.
    www.elipsa.info