  • Data: 2016-05-26 08:56:19
    Temat: Re: pustą niebieską teczkę
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 maja 2016 00:34:37 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > i ściąganie od poprzedników wazelinuję
    >
    > "W szufladach Ministerstwa Finansów znaleźliśmy po poprzednim rządzie
    > mnóstwo ciekawych projektów. Korzystamy z nich - wyznał nam niedawno
    > jeden z wiceministrów finansów."
    >
    > <http://wyborcza.biz/biznes/1,147768,20132343,czy-bo
    gaci-zaplaca-wiecej-podatku-pit.html>

    masz pretensje ze niebieska teczka jest pusta? Ja mniej - zeby pisac gotowe ustawy
    trzeba wiedziec co w resortach siedzi, a zeby to zrobic trzeba resorty przejąc czyli
    wygrac wybory.

    Mnie rozczarowuje ze nie wykonuje sie ruchów które mozna wykonac jedną kartką i
    własciwie bezkarnie np uwalic lewackie pomysły platformy z koncówki rządów, gdy im
    sie wydawalo ze polacy marzą o gender. Uwalenie ustawy o płci i wypowidzenie
    konwencji antyprzemocowej da sie zrobic szybko, medialnie dobry temat zeby TK nieco
    przykryc. Wiec czemu nie robią?

    Cos w radiu slyszalem, ze po uchwaleniu podatku od supermarketów przyjdzie czas na
    obnizanie podatków ale w formie obnizania kosztów pracy, pozyjemy zobaczymy.

    b.