  • Data: 2016-05-27 07:53:51
    Temat: Re: pustą niebieską teczkę
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 maja 2016 23:26:51 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> [...]
    gaci-zaplaca-wiecej-podatku-pit.html>

    > a w czym?

    juz pisałem -jesli uwazasz ze zylismy w normalnym, europejskim demokratycznym kraju
    to pis jest awanturnikiem.
    Ale jesli masz zastrzeżenia do powyższego - pis to próbuje naprawic. Pluralizm w
    mediach jest znacznie lepszy. TK będący ewidentna stroną w sprawie zostal ubity.
    Poszły pieniądze do rodzin co wczesniej sie nie zdarzało. Polityka historyczna
    znacznie lepsza. Zablokowali niekontrolowany naplyw imigrantów.
    6latki w szkolach to wybór rodziców.

    Nie jest źle ale oczekujemy na wiecej -zwlaszcza na taki mechanizmy gospodarcze zeby
    panstwo pozwolilo przedsiebiorcom pracowac.

    > najpierw musiałaby wiedzieć dokąd idzie

    idzie w strone suwerennego państwa.

    b.