  • 41. Data: 2018-07-16 16:58:03
    Temat: Re: remont: tv na scianie co pod nim
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 lipca 2018 16:14:15 UTC+2 użytkownik collie napisał:
    > Te, teoretyk od siedmiu boleści - przez fi 50 (średnica
    > zewnętrzna, wewnętrzna ma 47 mm) nie przejdzie standardowa,
    > kątowa wtyczka sieciowa, zwykle obecnie spotykana w sprzęcie
    > RTV i AGD.

    Przejdzie
    Znaczy Ty pewnie Sobie z tym nie poradzisz,ja tki przewód przełożę

  • 42. Data: 2018-07-16 17:06:30
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.07.2018 16:33, Uzytkownik pisze:

    > Te teoretyk, a gdzieś Ty widział takie wtyczki przy nowych telewizorach

    W swoim domu: Sony, 2 lata - na przewodzie do zasilacza zew. 150 W.

  • 43. Data: 2018-07-16 17:18:30
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.07.2018 16:58, Kris pisze:

    > Przejdzie
    > Znaczy Ty pewnie Sobie z tym nie poradzisz,ja tki przewód przełożę

    Pewnie, jak Expert czy Jaś Śmietana.

  • 44. Data: 2018-07-16 17:19:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chyba w pijackim widzie.

  • 45. Data: 2018-07-16 19:22:59
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-07-15 o 22:52, ToMasz pisze:

    > ja bym sugerował TV jak najwyżej, prawie pod sufitem, lekko odchylony do
    > dołu. mniej się kurzy i korzystniej odbija światło otoczenia. (znaczy
    > gorzej, wiec lepiej się patrzy)

    Do dupy tak, co najwyżej jak leżysz w łóżku w sypialni

    Ja ustawiłem tak. Rozłożyłem się na kanapie, nogi położyłem na stół,
    założyłem nogę na nogę i dolna krawędź ekranu ma być na poziomie
    najwyższego palca.

    --
    Irokez

  • 46. Data: 2018-07-16 20:53:32
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.07.2018 19:22, Irokez pisze:

    > Ja ustawiłem tak. Rozłożyłem się na kanapie, nogi położyłem na stół, założyłem
    > nogę na nogę i dolna krawędź ekranu ma być na poziomie najwyższego palca.

    Jak kanapa niska, stół wysoki a stopa o numer mniejsza od kajaka,
    to dolna krawędź ekranu będzie na poziomie sufitu.

  • 47. Data: 2018-07-16 21:12:21
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Zenek mieszkasz na Bałutach? To może podskoczę któregoś dnia i
    zaprezentujesz projektor? W zamian sześciopaka bym podrzucił ze sobą :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 48. Data: 2018-07-16 21:39:18
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 16.07.2018 o 00:26, Uzytkownik pisze:
    > głuchym, żeby nie słyszeć pracującego wentylatora chłodzącego.

    Nie wiem co ma Zenek, ale muszę przyznać że pierwszy lepszy DLA czy jak
    to się tam nazywa za ~1800zł - czyli nic specjalnego - chodzi w pracy
    praktycznie niesłyszalnie. Podczas integracji firmowych oglądamy na nim
    filmy i gramy na konsoli i nie wiem jak z poborem prądu, ale żeby on
    hałasował to ja bym nie powiedział.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 49. Data: 2018-07-16 21:49:35
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 16.07.2018 o 09:35, Myjk pisze:
    > Sun, 15 Jul 2018 22:52:08 +0200, ToMasz

    > Krzywy i bolący kręgosłup szyjny, względnie bolące oczy (jak się chce szyję
    > jednak trzymać normalnie a patrzeć na ekran) gratis. Weź czasem przemyśl co
    > piszesz, bo brzmisz niczym ci co wymyślili klawiatury i myszki w szufladach
    > pod blatem i nadstawki pod monitory.

    Każdy ma swoje preferencje, więc zachwajcie umiar i nie ktytykujcie
    moich, bo ja Waszych też nie krytykuje. siadam wygodnie w fotelu, który
    ma podparcie głowy i patrzę lekko w górę. tak mi jest wygodnie. po paru
    latach, większośc moich bliskich też ma telewizory u góry. Po
    zastanownieniu się, istotnie, w jadalni się to nie sprawdza. za duży kąt
    patrzenia pomiędzy zupą a polsatem. ale jak się walniesz na wyrko, to
    lepiej się ogląda coś pod sufitem czy pomiędzy palcami własnych stóp?
    Więc wszystko jest kwestią sposobu użytkowania telewizora. A właśnie.
    teraz mam projektor, zamontowany do sufitu. projektor ma taką funkcę że
    sam się "orientuje" że jest zamocowany pod sufitem i wyświetla obraz,
    jakby "w dół". mniejsza o technikę. obraz mam 10 cm od sufitu. więc
    skoro jest taka opcja w urządzeniu, to może nie tylko ja upadłem na
    głowę i polecam obraz pod sufitem?

    ToMasz

    Ps. jeśli dla kogoś tv jest domownikiem, nie sprzętem, to pełna zgoda -
    górna krawędź ekranu nie ma prawa być wyższa niż nos pana domu

  • 50. Data: 2018-07-16 23:33:52
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-07-16 o 16:46, Kżyho pisze:
> [...]
    o-szalenstwa-ile-bys-wytrzymal-6034894856275073a

    > Mówimy o ciszy, a nie laboratoryjnej głuchej ciszy. A ta jest
    > zbawienna dla nas.

    Ale mówimy też o włączonym telewizorze, który sobie gra, a nie wytwarza
    hałas na poziomie startującego odrzutowca.
    Niczego nie mam zamiaru "wklepywać", bo wiem co to jest hałas i jakie
    niesie skutki.
    Twoja wypowiedź śmierdzi demagogią, a ja posłużyłem się tylko tak jak Ty
    pokręconą i mocno przesadzoną merytoryką.