    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: spaliłem garnek, mieso zwęglone
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Mon, 11 May 2015 21:48:58 +0200

    Dnia Mon, 11 May 2015 15:14:24 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > niestety pozostał smród spalenizny
    > czy po za ciągłym wietrzeniem coś jeszcze mogę zrobić
    > tydzień minął i nadal śmierdzi

    Wyśmierdzi się. A do tej pory jak najczęściej i jak najdlużej wietrz,
    upierz zasłony/firanki, bo to one najbardziej "łapią" zapach. Umyj też okna
    i podłogi. Jeśli Ci bardzo przeszkadza zapach, to ugotuj sobie porządny
    bigos z kapusty kiszonej - potraktuj klin klinem, serio. Jak nie pomoże, to
    kup parę fajnych kadzidełek, wybierając zapachy jakie lubisz, bo katować
    się nie ma powodu. Także olejki zapachowe fajne sprzedają teraz różne.
    Oczywiście aktualne pozostają zalecenia jak wyżej - o wietrzeniu, bo to
    podstawa :-)
    --

    XL
    NIE DAJĘ na WOŚP - nepotyzm (rodzinny) w obrocie pieniędzmi z WOŚP, 46