  • 41. Data: 2015-10-27 18:45:08
    Temat: Re: witamy w pislandii :-)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 października 2015 17:20:01 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Zaczynają zbierać na rozdawnictwo. Abonament rtv albo w podatku albo w prądzie.

    Każdy przy korycie kombinował i kombinować będzie.
    Ale kombinować trzeba umieć, a PO tak nieudolnie kombinowało że byle kelner ich
    podsłuchał.
    Nieudacznicy i tyle.

  • 42. Data: 2015-10-27 19:29:56
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-10-27 18:30, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Cytuję Adama:
    Ja również zacytowałem Adama. :-) Najwyraźniej Adam sam nie ma pojęcia o
    czym pisze/mówi. :-D

  • 43. Data: 2015-10-27 20:09:50
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 października 2015 19:30:02 UTC+1 użytkownik JDX napisał:

    > Ja również zacytowałem Adama. :-) Najwyraźniej Adam sam nie ma pojęcia o
    > czym pisze/mówi. :-D

    Wiem doskonale o czym pisze. Potrafie ich polubic za to, ze oni naprawde
    CHCA dobrze dla Polski. To, ze sposob maja do niczego i nic z tego nie wyjdzie
    - wiem o tym. Ale przynajmniej wiem, ze ci ludzie nie chca tylko krasc, jak
    poprzednicy. Szanuja nasza kulture i dziedzictwo i chca wytepic czerwonych -
    co powinno byc zrobione juz dawno temu. Generalnie zdecydowanie lepsze moga
    byc rzady PIS, ktory cala gospodarke zostawi samej sobie i nie bedzie sie
    zbytnio do niej wtracal, zajmujac sie tropieniem "czerwonych" od rzadow PO,
    ktore tylko szukalo nowych kruczkow jak tu z obywatela sciagnac wiekszy
    podatek. Pamietajmy, ze to PIS obnizyl skladke rentowa, a to co robilo PO
    to sie w glowie nie miesci :) Jak bedzie zobaczymy, przypuszczam ze wlasnie
    zajma sie tropieniem ukladu, a z obietnic nic nie wyjdzie (bo nie bedzie na
    to kasy).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 44. Data: 2015-10-27 20:17:14
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-10-27 11:23, Piotr Wyderski wrote:

    > Np. to:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=bYRYHLUNEs4
    >
    > :-)))
    No rewelacja po prostu. :-D

  • 45. Data: 2015-10-27 20:18:54
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-10-27 o 09:10, Budyń pisze:

    > Jego warto posłuchać. b.

    ROTFL
    Mnie nie przekonują dwulicowi awanturnicy i skandaliści, którzy z powodu
    ogromnego "parcia na szkło" zmieniając partie, udają świętoszków
    liczących na poparcie "Moherów".
    Na szczęście w moich okolicach jego ugrupowanie nie zdobyło ani jednego
    głosu (byłem w komisji wyborczej i znam także wyniki z kilku innych komisji)
    Jak widać "Mohery" nie takie naiwne za jakich ich się uważa, choć jak
    widać w tym wątku są też i naiwniacy :)

    Poczytaj czym ten gość się wsławił, z jakiego powodu wytaczano mu
    procesy oraz kim się otacza.
    W moim okręgu m.in. był to działacz socjalistyczno-lewicowej Polskiej
    Partii Pracy - Sierpień 80 który tym razem na wiecach gnoił lewicę z
    głośnym okrzykiem "Szczęść Boże".
    Jak to się ma do konserwatywno-nacjonalistyczno-monarchistycznych
    poglądów samego przywódcy?
    Uważam, że ma się nijak i panowie po prostu dążą tylko i wyłącznie do
    zdobycia ciepłych posadek.
    Ja natomiast podsumuję to stwierdzeniem "Szczędź Boże, aby tacy politycy
    zdobyli jakiekolwiek funkcje w państwie".

  • 46. Data: 2015-10-27 20:33:01
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-10-27 20:09, Adam Sz. wrote:
    [...]
    > zajmujac sie tropieniem "czerwonych"
    Czyli samych siebie? :-D Bo jak dla mnie to oni są czerwoni. A ta cała
    rzekoma "prawicowość" PiSu polega na tym, że chodzą na audiencje do ojca
    dyrektora. A czerwony lewicowy SLD nie chodzi. :-D

  • 47. Data: 2015-10-27 21:34:26
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 27 października 2015 20:18:55 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Uważam, że ma się nijak i panowie po prostu dążą tylko i wyłącznie do
    > zdobycia ciepłych posadek.

    on ma zerowe szanse zdobycia ciepłej posadki i dobrze o tym wie. Jego jedynym celem
    wyborczym, co zawsze potwierdzał, jest uzyskanie czasu antenowego aby ze swoim
    przekazem dotrzec szerzej. Nawet tego mu sie nie udało - wobec powyższego na listach
    u niego moze byc ktokolwiek.
    Wobec tego zerowy wynik nie dziwi - mnie sie jego wykłady podobają, ale to nie powód
    by tracic mój głos wyborczy.

    Na brauna trzeba miec czas bo te wykłady ma dosc długie np
    https://www.youtube.com/watch?v=YtI-_Q88y88

    Nadal uważam ze warto czytac/słuchac taki tam drugi obieg, nawet jesli brzmi czasem
    nieco spiskowo np to http://coryllus.pl/?wpsc-product=basn-jak-niedzwiedz
    -polskie-historie-tom-ii - taka tam wizja rozpoznania historii pod kątem kto udzielał
    kredytów na ta czy inna wojnę.

    Dalej niespiskowo ale inaczej: ziemkiewicza -jakie piekne samobójstwo
    Andrzeja nowaka http://www.wydawnictwoliterackie.pl/ksiazka/3480/Pie
    rwsza-zdrada-Zachodu---Andrzej-Nowak
    no i obowiązkowo jego Dzieje Polski

    b.

  • 48. Data: 2015-10-27 21:44:17
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 października 2015 21:34:27 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > no i obowiązkowo jego Dzieje Polski

    Mam pierwszy tom i czekam na nastepne ale w tym tempie to nie wiem czy dozyje
    (ja albo autor) wydania ostatniego ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 49. Data: 2015-10-27 21:59:51
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 27 października 2015 21:44:18 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Mam pierwszy tom i czekam na nastepne ale w tym tempie to nie wiem czy dozyje
    > (ja albo autor) wydania ostatniego ;)

    swieże info - drugi tom w druku!
    https://twitter.com/melechow

    b.

  • 50. Data: 2015-10-27 22:15:21
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 października 2015 21:59:52 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > swieże info - drugi tom w druku!
    > https://twitter.com/melechow

    Dobrze wiedziec :-)
    pozdr.