  • 51. Data: 2015-10-27 22:23:39
    Temat: Re: witamy w pislandii :-)
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-10-27 o 16:39, Kris pisze:
    > Dodajmy do tego wypowiedzi Michnika o pijanej zakonnicy na przejściach dla pieszych

    A tego nie slyszalem. :-)

    Pozdro.. TK

  • 52. Data: 2015-10-28 07:53:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 października 2015 22:23:34 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A tego nie slyszalem. :-)

    W ciąży jeszcze ta zakonnica była. Ale sprostuję- trzeżwa była a Komor miał być
    pijany;)

  • 53. Data: 2015-10-28 07:57:07
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 28 października 2015 07:53:54 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > W ciąży jeszcze ta zakonnica była. Ale sprostuję- trzeżwa była a Komor miał być
    pijany;)

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Adam-Michnik-
    Komorowski-przegra-wybory-tylko-jesli-pijany-przejed
    zie-na-pasach-zakonnice-w-ciazy,wid,17154951,wiadomo
    sc.html?ticaid=115d70

    :-)

    b.

  • 54. Data: 2015-10-28 11:24:23
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-10-28 o 07:57, Budyń pisze:

    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Adam-Michnik-
    Komorowski-przegra-wybory-tylko-jesli-pijany-przejed
    zie-na-pasach-zakonnice-w-ciazy,wid,17154951,wiadomo
    sc.html?ticaid=115d70

    Nie widzialem tego wczesniej. To jest zenada po prostu. Lis po pierwszej
    turze wyborow stracil resztki autorytetu, kiedy do programow zapraszal
    wylacznie przeciwnikow Dudy. Kulminacja przed druga tura w wykonaniu
    Karolaka, Cimoszewicza i innych straszacych ciemnogrodem marionetek. Nie
    mialbym nic przeciwko gdyby to nie publiczna telewizja misyjna. A tak
    rence opadajo. No i ten prezydent co w japonskim parlamencie po
    krzeslach chodzil...

    Pozdro.. TK

  • 55. Data: 2015-10-28 11:48:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 28 października 2015 11:24:22 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    > mialbym nic przeciwko gdyby to nie publiczna telewizja misyjna. A tak
    > rence opadajo. No i ten prezydent co w japonskim parlamencie po

    A Czarzasty wczoraj obwinił media ze przez nie PIS doszedł do władszy, ze przez media
    lewica nie weszła itp;)

  • 56. Data: 2015-10-28 12:09:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-10-28 o 11:48, Kris pisze:

    > A Czarzasty wczoraj obwinił media ze przez nie PIS doszedł do władszy, ze przez
    media lewica nie weszła itp;)

    Duda nie jest moim prezydentem, ale kurna trzeba byc slepym albo
    zafiksowanym zeby nie widziec co sie dzialo od czasow kampanii
    prezydenckiej. Spodziewam sie, ze tak naprawde to dopiero sie zacznie.

    Pozdro.. TK

  • 57. Data: 2015-10-28 12:20:10
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 28 października 2015 11:48:52 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > A Czarzasty wczoraj obwinił media ze przez nie PIS doszedł do władszy, ze przez
    media lewica nie weszła itp;)

    i ma racje - po drugiej debacie tak wypompowali tego zandberga czy jak mu tam ze
    przejął głosy lewicy. Jemu wzroslo o 2% , zlewowi spadlo i obydwie sie nie dostaly.

    przedtem nikt goscia nie znał

    b.

  • 58. Data: 2015-10-28 12:25:32
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-10-28 o 12:20, Budyń pisze:

    > i ma racje - po drugiej debacie tak wypompowali tego zandberga czy jak mu tam ze
    przejął głosy lewicy. Jemu wzroslo o 2% , zlewowi spadlo i obydwie sie nie dostaly.

    > przedtem nikt goscia nie znał

    Nie ogladalem co prawda, ale mysle, ze musial byc przekonywujacy. Kazdy
    mogl a ze nie byl?

    Pozdro.. TK

  • 59. Data: 2015-10-28 15:33:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 października 2015 20:09:52 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    Generalnie zdecydowanie lepsze moga
    > byc rzady PIS, ktory cala gospodarke zostawi samej sobie i nie bedzie sie
    > zbytnio do niej wtracal, zajmujac sie tropieniem "czerwonych" od rzadow PO,
    > ktore tylko szukalo nowych kruczkow jak tu z obywatela sciagnac wiekszy
    > podatek. Pamietajmy, ze to PIS obnizyl skladke rentowa, a to co robilo PO
    > to sie w glowie nie miesci :) Jak bedzie zobaczymy, przypuszczam ze wlasnie
    > zajma sie tropieniem ukladu, a z obietnic nic nie wyjdzie (bo nie bedzie na
    > to kasy).
    http://biznes.pl/firma/az-sie-chce-robic-biznes-w-po
    lsce/82vcn8

  • 60. Data: 2015-10-28 17:13:14
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 28 października 2015 15:33:07 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > http://biznes.pl/firma/az-sie-chce-robic-biznes-w-po
    lsce/82vcn8

    Nie wiem skad to wziales ale Polska w rankingach latwosci prowadzenia biznesu
    jest na szarym koncu Europy i nie tylko i z kazdym rokiem jest tylko gorzej.
    Fiskalizacja, biurokracja i inne dupsy - teraz mi sie nie chce szukac ale
    jak wpadnie mi w oko jakis ranking, czy raport - to podesle.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.