  • 1. Data: 2013-11-29 21:55:30
    Temat: Re: wytrzymałość posadzki ze styropianem
    Od: dolniak <d...@g...com>

    Witam
    Przepraszam,ale wytlumaczcie mnie staremu po co wlaściwie ten styropian?
    Cieplo przecież idzie do góry (tzn tak bylo)
    Gdziekolwiek patrzę,fundamenty są na metr obkladane styropianem.
    Gruba warstwa posadzki na izolacji powinna akumulować więcej ciepla,niż cienka
    wylewka na styropianie.
    To po co on?
    Pozdro dolniak

  • 2. Data: 2013-11-29 22:32:48
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "dolniak" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Cieplo przecież idzie do góry (tzn tak bylo)

    było w szkole, ale akurat te lekcje sie opuściło. Ciepło wcale nie idzie do
    góry tylko powoduje termiczne zwiększenie objętości substancji - a dopiero
    ta, o zwiększonej wyporności, gdy ma możliwość sie przemieszczać, idzie do
    góry.
    Ale beton sie słabo przemieszcza :)

    >To po co on?

    no jak to po co - aby ciepło nie uciekało w dół. Ale to juz na następnej
    lekcji :-)

    b.

  • 3. Data: 2013-11-30 19:26:36
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 29 listopada 2013 22:32:48 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > U?ytkownik "dolniak" <d...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    ps.com...

    > by?o w szkole, ale akurat te lekcje sie opu?ci?o. Ciep?o wcale nie idzie do
    >
    > g?ry tylko powoduje termiczne zwi?kszenie obj?to?ci substancji - a dopiero
    >
    > ta, o zwi?kszonej wyporno?ci, gdy ma mo?liwo?? sie przemieszcza?, idzie do
    >
    > g?ry.
    >
    > Ale beton sie s?abo przemieszcza :)

    > no jak to po co - aby ciep?o nie ucieka?o w d?. Ale to juz na nast?pnej
    >
    > lekcji :-)
    >

    > b.

    Oczywiście następna lekcja będzie z przedmiotu marketing, reklama i robienie w chuja
    klienta.