  • 11. Data: 2017-11-23 14:59:13
    Temat: Re: Regulacja podłogówki rotametrami
    Od: quent <x...@x...com>

    On 23.11.2017 14:14, maniek4 wrote:

    > Z ciekawosci pytam. Wiadomo, ze podlogowka raz ustawiona nie wymaga
    > zadnych regulacji. Jakies tam czasowe odciecia mozna realizowac
    > zaworkiem na powrocie. Stad moja ciekawosc po co Ci dzialajace rotametry
    > po latach? Moze czegos nie wiem a warto by bylo?

    Noo działające mają być i już! :-)
    Nie lubię jak mi coś szwankuje ogólnie.
    Chcę sobie obniżyć temp. w pom. gosp. w ktorym trzymam przetwory.. wino itp.
    Podobnie we wiatrołapie - nie musi być tak ciepło jak w pozostałych
    pokojach.
    No i mnie naszło na regulacje a tu zonk.
    Finalnie zmieniam na rotametry magnetyczne, które nie mają tej wady za
    zachodzą syfem.

    Mam jeszcze jedno pomieszczenie, które nie jest dokończone i pewnie za
    rok skończę, wtedy następną zimą znów czeka mnie dostrajanie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2017-11-23 16:28:17
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-11-23 o 14:59, quent pisze:

> [...]
    > itp.
    > Podobnie we wiatrołapie - nie musi być tak ciepło jak w pozostałych

    Na okolicznosc obnizenia temp. w spizarni nie zrobilem tam ogrzewania w
    ogole. Przez kilka juz lat taki sposob ogrzewania sprawuje sie
    doskonale. Mysle, ze w wiekszosci przypadkow mozna petle "skrecic" do
    oporu. :-)

    > No i mnie naszło na regulacje a tu zonk.
    > Finalnie zmieniam na rotametry magnetyczne, które nie mają tej wady za
    > zachodzą syfem.

    A popaczam jak to wyglada.

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2017-11-24 07:57:57
    Od: quent <x...@x...com>

    On 23.11.2017 16:28, maniek4 wrote:
> [...]
    > ogole. Przez kilka juz lat taki sposob ogrzewania sprawuje sie
    > doskonale. Mysle, ze w wiekszosci przypadkow mozna petle "skrecic" do

    Można ale wtedy na boso słabo się np. prasuje ;-)

    https://www.youtube.com/watch?v=r28jtA1hnLo

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 14. Data: 2017-11-24 12:50:32
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-11-24 o 07:57, quent pisze:

    > Można ale wtedy na boso słabo się np. prasuje ;-)

    E no pewnie, ze tak. Moja spizarnia pelni wylacznie role spizarni. O
    prasowaniu nie ma mowy.

    > https://www.youtube.com/watch?v=r28jtA1hnLo

    No prosze. Banalnie proste i jakie skuteczne.

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2017-11-24 13:19:39
    Od: quent <x...@x...com>

    On 24.11.2017 12:50, maniek4 wrote:
    >>> doskonale. Mysle, ze w wiekszosci przypadkow mozna petle "skrecic" do

    > E no pewnie, ze tak. Moja spizarnia pelni wylacznie role spizarni. O
    > prasowaniu nie ma mowy.

    No więc niechętnie chodzisz po dżemik ;-DDD

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 16. Data: 2017-11-24 14:12:04
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-11-24 o 13:19, quent pisze:

    > No więc niechętnie chodzisz po dżemik ;-DDD

    Zdecydowanie czuc, ze nie jest to podloga ogrzewana, kiedy wchodzi sie
    bosa stopa. Ale potrzebny czas na wejscie po dzemik jest na tyle krotki,
    ze na zimna posadzke wlasciwie nie zwraca sie uwagi. No ale tak ma byc.
    Chcac zeby w spizarni bylo chlodniej nie da sie jednoczesnie grzac
    posadzki i utrzymywac niska temperature.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2017-11-24 15:19:06
    Od: r...@g...com

    Połóżcie sobie w spiżarni dywanik albo owcze futro, wtedy podłoga może być zimna.

  • 18. Data: 2017-11-24 15:27:22
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-11-24 o 15:19, r...@g...com pisze:
    > Połóżcie sobie w spiżarni dywanik albo owcze futro, wtedy podłoga może być zimna.

    Rozwiazan kilka by sie znalazlo, ale jak juz pisalem wejscie na
    kilkanascie sekund nikomu nie stwarza problemu. To nie jest spizarnia
    200m^2. :-)
    Poza tym uwazam, ze zbytnie pieszczenie sie ze soba w zyciu prowadzi do
    zniewiescienia.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2017-11-24 15:37:03
    Od: r...@g...com

    W dniu piątek, 24 listopada 2017 15:27:26 UTC+1 użytkownik maniek4 napisał:
    > Poza tym uwazam, ze zbytnie pieszczenie sie ze soba w zyciu prowadzi do
    > zniewiescienia.

    Można zamiast dywanu zostawić beton z tłuczką szklaną. To pozwoli pokonać wewnętrzny
    strach przed opuszczeniem strefy komfortu i uodporni nas na ból, który w przyszłości
    będziemy odczuwać przy badaniu prostaty.

  • 20. Data: 2017-11-24 16:35:58
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-11-24 o 15:37, r...@g...com pisze:

    > Można zamiast dywanu zostawić beton z tłuczką szklaną. To pozwoli pokonać
    wewnętrzny strach przed opuszczeniem strefy komfortu i uodporni nas na ból, który w
    przyszłości będziemy odczuwać przy badaniu prostaty.

    Coz, mozna wydrwic wszystko. Na wakacje wybierac hotele przy palazy,
    koniecznie z "dzakuzi", basenem i winda. Miec miche na czas, siedziec
    caly dzien pod parasolem, gapiac sie morze z drinkiem w reku i mowic jak
    jest super a o zyciu czytac w ksiazkach.
    Nie kazdy tak lubi i o to glownie chodzi, zeby nieistotne drobiazgi nie
    ograniczaly mozliwosci poznawczych i nie spowodowaly, ze przyprawienie
    sobie pedziowskiej brodki to najwiekszy czad jaki w zyciu mozemy zrobic.
    Nie rozumiem co do tego ma masochizm.

    Pozdro.. TK