  • 21. Data: 2019-06-17 21:56:58
    Temat: Re: Skoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Eksperyment z workiem przeprowadziles na sobie, tylko jednoczesnie za pozno i za
    wczesnie ci go zdjeli.

    Znów się przypierdalasz, a biadolisz, że nie masz ochoty ze mną gadać.
    Tylko później się nie dziw, że cię traktuję jak idiotę, kiedy po raz
    kolejny szukasz ze mną zwady.

    Po co ci to? Denerwujesz się i skacze ci ciśnienie. Dostaniesz wylewu i
    zejdziesz. Takie pajacyki jak ty nie robią na mnie wrażenia. Czy
    naprawdę nie widzisz, że jestem osobą, która cię zapędza w "kozi róg" i
    robi z tobą co chce?

    Decyzja należy do ciebie.

  • 22. Data: 2019-06-17 21:57:58
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > We wszystkich samochodach jakie miałem i mam  zawsze jeżdżę z obiegiem
    > zamkniętym non stop i włączoną klimą przez cały rok. Nie wyobrażam sobie
    > jazdy z otwartym. Do szału mnie doprowadzają auta, które same "wiedzą
    > lepiej" i po pewnym czasie otwierają wcześniej zamknięty przeze mnie
    > obieg. To jest najgorsze sk...stwo jakie może być.

    Ale że na otwartym obiegu, to klima nie daje rady czy o co chodzi? Na
    zamkniętym obiegu to chłodzi się tylko po to żeby szybko zbić
    temperaturę. Potem należy już dopuszczać świeże powietrze.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 23. Data: 2019-06-17 22:10:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 17 Jun 2019 21:34:00 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Chyba żartujesz?
    > Wiesz po co te auta wiedzą, kiedy otworzyć obieg?

    Auta nic nie wiedzą.

    Po to, żebyś się nie
    > zabił, nie zabił swoich pasażerów oraz nie pozabijał innych ludzi
    > na drodze.

    Jak zwykle pierdolisz jak potłuczony.
    Oczywiście przez ostatnie 100 lat automobilizmu wszyscy w samochodach
    umierali bo nie mieli automatycznego otwierania obiegu. Teraz widać
    skąd takie pojebane pomysły się biorą. Użytkownik na prawdę zajmij
    się czymś innym, pieczeniem chleba może.

    --
    Marek

  • 24. Data: 2019-06-17 22:14:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 17 Jun 2019 21:57:58 +0200, Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    wrote:
    > Ale że na otwartym obiegu, to klima nie daje rady czy o co chodzi?

    O to chodzi, że wolę oddychać swoim "zurzytym" powietrzem niż
    spalinami z zewnątrz od poprzedzających pojazdów.
    Bo oczywiście nie ma nic bardziej przyjemnego niż niespodziewane
    otwarcie wlotu stając w korku.

    --
    Marek

  • 25. Data: 2019-06-17 22:20:13
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-06-17 o 22:10, Marek pisze:

> [...]
    > umierali bo nie mieli automatycznego otwierania obiegu. Teraz widać
    > skąd takie pojebane pomysły się biorą. Użytkownik na prawdę zajmij się

    Jak widać ten zamknięty obieg już zrobił spustoszenie w twojej głowie.

  • 26. Data: 2019-06-17 22:34:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Bogusz napisał:

    > Ale że na otwartym obiegu, to klima nie daje rady czy o co chodzi?
    > Na zamkniętym obiegu to chłodzi się tylko po to żeby szybko zbić
    > temperaturę. Potem należy już dopuszczać świeże powietrze.

    E tam szybciej. Różnica trudna do uchwycenia. Za to przydaje się, gdy
    na zewnątrz powietrze nieświeże.

    Jarek

    --
    "Barbara Ubryk" -- dziura nad dziury;
    "Barbara Ubryk" -- hotel ponury.

  • 27. Data: 2019-06-17 23:03:41
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 17 Jun 2019 22:10:37 +0200, Marek wrote:

    > Jak zwykle pierdolisz jak potłuczony.
    > Oczywiście przez ostatnie 100 lat automobilizmu wszyscy w samochodach
    > umierali bo nie mieli automatycznego otwierania obiegu.

    O, ten chyba myślał podobnie - też wielbiciel klimatyzacji:
    https://timesofindia.indiatimes.com/city/coimbatore/
    Driver-in-Kova-dies-
    of-asphyxiation-inside-car/articleshow/13016073.cms

    > Teraz widać skąd takie pojebane pomysły się biorą.

    Uczciwie trzeba jednak przyznać, że samochody stają się z roku na rok
    coraz szczelniejsze. Siedzenie w zamkniętej puszcze niechybnie prowadzi
    do zatrucia lub uduszenia - to tylko kwestia stopnia szczelności owej
    puszki, jej pojemności oraz czasu.

    Mateusz

  • 28. Data: 2019-06-17 23:11:41
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > E tam szybciej. Różnica trudna do uchwycenia. Za to przydaje się, gdy
    > na zewnątrz powietrze nieświeże.

    Nagle retorykę z "Ja zawsze" na "czasami gdy nieświeże" zmieniacie? Bo
    ja nawiązywałem do tego pierwszego.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 29. Data: 2019-06-17 23:47:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Bogusz napisał:

    > Nagle retorykę z "Ja zawsze" na "czasami gdy nieświeże" zmieniacie?
    > Bo ja nawiązywałem do tego pierwszego.

    Zawsze warto choćby pobieżnie przejrzeć dyskusję, zanim samemu się w
    niej coś chlapnie. Ja do niczego nawiązywać nie musiałem -- wszystko
    zaczęło się od tego, że opisałem jak to jeden raz przypadkem wdusiłem
    guzik od obiegu zamkniętego. I w kontekscie chłodniczym effectus był
    nullus. Co zaskoczeniem nie jest, jeśli rozumie się podane jeszcze
    wcześniej rachunki.

    Niczego więc nie zmieniamy -- zawsze istnieje konkretny powód wciśnięcia
    tego guziczka. I nie jest on związany z wydajnością chłodzenia. Z tym
    że ja wciskam bardzo rzadko, bo jeżdżę przeważnie w mało smrodliwych
    warunkach. Ale rozumiem też tych, co wiecznie stoją w korkach i chcieliby
    mieć ten przycisk włączony na stałe.

    --
    Jarek

  • 30. Data: 2019-06-17 23:49:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Uczciwie trzeba jednak przyznać, że samochody stają
    > się z roku na rok coraz szczelniejsze.

    Chyba że automobil żre korozja. Wtedy jest odwrotnie.

    --
    Jarek