  • 51. Data: 2015-08-18 22:20:32
    Temat: Re: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 Aug 2015 22:15:33 +0200, FEniks napisał(a):

    > Dobre! :-D

    Żeby nie wyłamywac otwartych drzwi:
    http://forum.infor.pl/topic/189900-czym-sie-rozni-kl
    imatyzacja-manualna-od-automatycznej/
    "(...)W klimatyzacji ręcznej to kierowca musi ustawić temperaturę powietrza
    wylatującego z kratek wentylacyjnych i siłę nadmuchu.Dopóki nie zmieni
    temperatury na pokrętle, z kratek będzie leciało takie samo powietrze.W
    klimie automatycznej kierowca ustawia temperaturę jaka ma panować we
    wnętrzu samochodu. Siła i temperatura nadmuchu realizowana jest wtedy
    automatycznie,(...)"

    Lubię mieć OSOBISTY wpływ na to, czy mi w samochodzie głowę urywa, czy nie.

    --
    XL
    "Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

  • 52. Data: 2015-08-18 22:23:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 Aug 2015 22:20:32 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
    > automatycznie,(...)"
    >
    > Lubię mieć OSOBISTY wpływ na to, czy mi w samochodzie głowę urywa, czy nie.

    ...oraz, na marginesie:

    "Mimo to jednak climatronic wypada niekorzystnie we wszelkich testach
    wydajnościowo-ekonomicznych uwzględniających skrajne obciążenia samochodu.
    Nie wszyscy wiedzą, że coraz większa ilość elektroniki i czujników
    stosowanych w układach klimatyzacji dopuszcza np. całkowite odłączenie
    sprężarki w momencie nagłego wzrostu obrotów silnika, co z całą pewnością
    nie wpływa na zrównoważoną i wydajną pracę układu klimy."
    http://www.klimatyzacja-samochodowa.com/korzystniejs
    za-klimatyzacja-manualna-czy-automatyczna/

  • 53. Data: 2015-08-18 22:49:02
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-08-18 o 22:20, Ikselka pisze:

> [...]
    > automatycznie,(...)"
    >
    > Lubię mieć OSOBISTY wpływ na to, czy mi w samochodzie głowę urywa, czy nie.

    Aleszsz oczszywiście!

    Ewa
    --

    nieźle rozerwana :-D

  • 54. Data: 2015-08-18 23:18:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 Aug 2015 22:49:02 +0200, FEniks napisał(a):

    imatyzacja-manualna-od-automatycznej/

    > Aleszsz oczszywiście!

    I dokładnie.

  • 55. Data: 2015-08-19 00:03:56
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *cef* wdusil[a] knefle:

    >Potrafisz podać choć jeden model samochodu, który
    >odrzuciliście w swoich poszukiwaniach a który to
    >model posiada klimatyzację automatyczną
    >(lub inną ale nie manualną) i nie ma tam możliwości
    > wyłączenia czy regulacji
    >w zależności od warunków?

    W srebrnym i białym nie było.

  • 56. Data: 2015-08-19 00:16:50
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-08-18 o 22:10, Ikselka pisze:

    > Po co?

    Chciałbym wiedzieć.
    (no i żeby się pośmiać też)

  • 57. Data: 2015-08-19 00:21:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Aug 2015 00:16:50 +0200, cef napisał(a):

    > Chciałbym wiedzieć.
    > (no i żeby się pośmiać też)

    Poczytaj, co piszę o regulacji - nawiewu.

  • 58. Data: 2015-08-19 01:07:22
    Temat: Re: Odp: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Uzależnienie od klimy.

    A konkretniej?

    > To coś w stylu uzależnienia od prądu elektrycznego
    > 33333-]

    Prąd elektryczny i klimatyzacja to po prostu wygoda.

    > Mamy klimę manualną, specjalnie szukaliśmy samochodu z taką.
    > Właśnie dlatego, aby była możliwość włączenia/wyłączenia
    > i regulacji w zależności od warunków.

    A co robi źle automat że chcecie go poprawiać?
    Automat też dobiera parametry do warunków...

    > Powodem mojej choroby było PRZEZIĘBIENIE.
    > Nie myl POWODU z CZYNNIKIEM CHOROBOTWÓRCZYM.

    A kurczaka z kurczęciem.
    Czyli nie infekcja była powodem tylko przeziębienie? :-)
    Rozwiń proszę temat - robi się ciekawie... może Ty dlatego
    przeciwna szczepionkom jesteś bo nie rozumiesz co to choroba
    i skąd się one biorą? :-)

  • 59. Data: 2015-08-19 01:18:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > automatycznie,(...)"
    >
    > Lubię mieć OSOBISTY wpływ na to, czy mi w samochodzie głowę urywa, czy

    Osobista, wręcz intymna relacja z klimą... :-)

    W klimie automatycznej można automat wyłączyć i regulować powietrze
    samodzielnie, jeśli oczywiście komuś się coś w programie automatycznym nie
    podoba, albo po prostu w czasie jazdy lubi sobie pomachać pokrętłami dla
    poprawy samopoczucia że coś kontroluje.

    Ja wolę jednak aby automat robił za mnie tą robotę: jak wchodzę do
    nagrzanego auta to wtedy klima włącza się na prawie pełny regulator i w
    miarę stopniowego ochładzania kabiny automatycznie, bez mojego udziału,
    intensywność nawiewu się zmniejsza. Wolę tak dlatego że lubię jak się
    wnętrze auta SZYBKO ochładza - nie zmienia to wcale sytuacji że
    pokrętła/guziki do intensywności nawiewu są dostępne i można "przyciszyć"
    lub "zgłośnić" jak ktoś lubi.

    No ale za automat się ekstra płaci bo robi dokładnie to co "manualna" plus
    coś więcej... :-)

  • 60. Data: 2015-08-19 01:19:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Poczytaj, co piszę o regulacji - nawiewu.

    On prawdopodobnie wie lepiej jak działa klima automatyczna niż Ty.
    I gdybyś podała model auta którego nie chciałaś, ze strachu że nie będziesz
    mieć kontroli nad tym co robi klima to pewnie pokazałby Ci który guzik do
    czego służy: jednym słowem mylisz się sądząc że w automacie nie masz
    kontroli nad tym co robi klima.