  • 11. Data: 2021-10-22 14:23:41
    Temat: Re: Skrzynki narzędziowe a'la regał
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 22 października 2021 o 11:39:18 UTC+2 Jacek napisał(a):
    > Właśnie wróciłem z Castoramy. Skrzynki Magnusson, jak dla mnie są trochę
    > za duże, ale główny mankament, to zapach. Śmierdzą chińskim plastikiem,
    > aż w nosie szczypie. Jakbym to przyniósł do domu, to Koleżanka Małżonka
    > mogłaby mnie wystawić razem ze skrzynkami na zewnątrz, a przy tych
    > temperaturach nie chcę ryzykować ;-)

    Tu zestaw w dobrej cenie

    https://m.olx.pl/d/oferta/skrzynka-narzedziowa-modul
    y-qbrick-system-two-7in1-CID5-IDK7TVU.html

  • 12. Data: 2021-10-22 15:51:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-22 o 11:39, Jacek pisze:
> [...]
    > Koleżanka Małżonka mogłaby mnie wystawić razem ze skrzynkami na
    > zewnątrz, a przy tych temperaturach nie chcę ryzykować ;-)

    Myślisz, że pozostałe systemy pachną fiołkami? Chyba nie zamierzasz ich
    trzymać w salonie czy w sypialni? Poza tym po 2-3 miesiącach użytkowania
    przestają śmierdzieć, a walory jakościowe i użytkowe biją cała
    konkurencję na głowę.

    Jak dla Ciebie te skrzynki są za duże to tylko mogę polecić system
    Festool Systainer lub Systainer-Mini, bo wszystkie inne z jakimi miałem
    do czynienia: Qubrick, Milwaukee, Flex są większe. Tyle, że za Festoola
    zapłacisz więcej co za Magnussona, a będą mniej pakowne. Przy tym
    Festool ma bardzo cienkie ścianki i sprawia wrażenie bardzo delikatnego
    systemu. Skrzynki są bardzo wiotkie.

    Jeżeli chodzi o te Ketery/Magnussony/Ridgidy to przebijają całą
    konkurencję stosunkiem jakości do ceny. Jakościowo także są o wiele
    lepsze od Qubricka i większości pozostałych systemów. Jeżeli chodzi o
    jakość, sztywność i wytrzymałość konstrukcji to tylko Milwaukee może z
    nimi konkurować. Tyle, że Milwaukee kosztuje 3 razy tyle.