  • 11. Data: 2017-12-17 09:25:03
    Temat: Re: Śmierdzi ze ściany - rozebrałem ścianę - a tam wygląda ok
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-12-16 o 23:50, Kris pisze:

    > Odkąd pamiętam to chyba wszyscy odradzali tu Marcinowi N budowanie szkieletora.
    > Nie posłuchał to teraz ma;)

    Jeżeli to ma być jedyny argument przeciw - to tylko się cieszyć. Póki co
    - same zalety.

    Naprawienie tego to też w sumie dość łatwa sprawa. Wyciąłem nożykiem
    karton-gips, potem multitoolem płytę MFP - i już mam dostęp do rury.

    --
    MN

  • 12. Data: 2017-12-17 14:15:32
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Odkąd pamiętam to chyba wszyscy odradzali tu Marcinowi N budowanie
    > szkieletora.
    > Nie posłuchał to teraz ma;)

    E'tam, dom po 20 latach:
    http://ladnydom.pl/budowa/56,160653,17363303,Kanadyj
    czyk_po_20_latach__czyli_nasz_dom_szkieletowy.html

    Pozdr.
    T.