  • 51. Data: 2020-06-05 19:35:41
    Temat: Re: Spadki
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2020-06-02 o 17:15, Kadar pisze:

    > Chyba, że założysz sprawę, wniesiesz wniosek żeby sąd wezwał bank do
    przedstawienia dokumentacji obrotów na koncie a wtedy będzie widać kiedy
    operacje były dokonywane. Wtedy będą mieli problem
    Nikt nie będzie miał problemu, bo po operacjach kartą nie ma śladu kto
    je wykonał.
    Karta zaginęła i co im pan zrobisz????

    > Nie wiem czy nie dałoby się tego mailowo zrobić?
    Mailowo to co najwyżej możesz zapytać gdzie najbliższy oddział.
    A pracownik musi poświadczyć w dokumentacji akt zgonu za zgodność z
    oryginałem.

    --
    Pete