  • 21. Data: 2018-06-18 16:31:39
    Temat: Re: Spręzyna
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 18.06.2018 15:53, Twardy pisze:

    > Dzieki, zaklad profesjonalny - sprezyny zamowione.
    >
    > PS. Potwierdzone przez w/w zaklad, ze ucha nie mozna zrobic, bo wtedy sprezyna
    > traci swoje wlasciwosci.

    Ale co się naczytałeś porad znanych tu druciarzy i speców od wszystkiego,
    o robieniu ucha i sklejaniu sprężyny, to Twoje. ;)

  • 22. Data: 2018-06-18 17:23:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Klamali. Mozna zobaczyc na yt jak pracuja maszyny do produkcji malych sprezyn i skad
    sie ucho bierze. Napisz ile zaplacisz z dostawa za cos co w sklepie kosztuje ze
    cztery zlote.

  • 23. Data: 2018-06-18 19:15:46
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Zenek Kapelinder wrote:
    > Klamali. Mozna zobaczyc na yt jak pracuja maszyny do produkcji malych
    > sprezyn i skad sie ucho bierze. Napisz ile zaplacisz z dostawa za cos
    > co w sklepie kosztuje ze cztery zlote.

    Etam, wszystko bierzesz w czarnych barwach ;->.
    Sprezyna a raczej zwitek o dl. 2m (do dowolnego ciecia) bedzie kosztowala
    mnie 34 zl.plus 24 zl. koszt przesylki.

    Pozdr. T.

  • 24. Data: 2018-06-18 19:39:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak bym mial wydac szesc dych na sprezyne to bym stara sznurkiem zwiazal albo
    zastapil ja gumkami recepturkami. Jednak to prawda ze nie sila a sztuka frajerow w
    dupe tluka.

  • 25. Data: 2018-06-18 20:11:18
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Zenek Kapelinder wrote:
    > Jak bym mial wydac szesc dych na sprezyne to bym stara sznurkiem
    > zwiazal albo zastapil ja gumkami recepturkami. Jednak to prawda ze
    > nie sila a sztuka frajerow w dupe tluka.

    Tłuką Cię tłuką ;->
    Jestes niereformowlany,
    Widzisz, jedna sprezynka bedzie mnie kosztowala 2,90 zł brutto, a wiec
    taniej od Twojego sznurak ;->

    Pozdr. T.

  • 26. Data: 2018-06-18 20:20:23
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 18.06.2018 o 20:11, Twardy pisze:
    > Widzisz, jedna sprezynka bedzie mnie kosztowala 2,90 zł brutto, a wiec
    > taniej od Twojego sznurak ;->
    Oczywiście, oczywiście, a nadmiarowe sprężynki sprzedasz po 3,99 z
    zyskiem po opodatkowaniu w granicach 30%!
    Jacek

  • 27. Data: 2018-06-18 20:36:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chwilowo jak potrzebujesz jedna sprezynke to bedzie Cie kosztowala szesc dych.