  • 1. Data: 2011-10-31 09:51:13
    Temat: Sztućce Steinbach (?)
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Witam.
    Widział ktoś gdzieś kiedyś sztućce marki Steinbach?
    Mam mam zestaw zakupiony 10lat temu, bardzo dobrej jakości. Chciał bym
    dokupić łyżeczki ale za nic nie mogę znaleźć czegoś o takiej nazwie.
    Szukam i szukam i tylko trąbki i Erika. Może pod inną nazwą?

    ________MAT_______

  • 2. Data: 2011-10-31 23:24:26
    Temat: Re: Sztućce Steinbach (?)
    Od: Fragile <s...@o...pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2011 10:51:13 +0100, Lagod napisał(a):

> [...]
    > dokupić łyżeczki ale za nic nie mogę znaleźć czegoś o takiej nazwie.
    > Szukam i szukam i tylko trąbki i Erika. Może pod inną nazwą?

    Sprawdz moze pod nazwami Besteck Steinbach lub Essbesteck Steinbach.

    Pozdrawiam,
    M.

  • 3. Data: 2011-11-01 18:10:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2011 10:51:13 +0100, Lagod napisał(a):

    > Witam.
    > Widział ktoś gdzieś kiedyś sztućce marki Steinbach?
    > Mam mam zestaw zakupiony 10lat temu, bardzo dobrej jakości.

    Bywają w Allegro.

  • 4. Data: 2011-11-01 18:47:42
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    > Witam.
    > Widział ktoś gdzieś kiedyś sztućce marki Steinbach?

    Wystarczy zaprosić panią Erykę Steinbach do Zoppotu i za....ć łyżeczkę z jej
    hotelowej zastawy śniadaniowej :-))

  • 5. Data: 2011-11-02 14:47:58
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-11-01 19:10, Ikselka pisze:
    > Bywają w Allegro.

    W pierwszym momencie zajżałem na Alle. Nie ma na allegro=nie istnieje.
    Ustawiłem wyszukiwanie-istotnie może się pojawią.

  • 6. Data: 2011-11-02 14:50:50
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-11-01 00:24, Fragile pisze:
    > Besteck Steinbach