  • 11. Data: 2011-01-12 11:00:55
    Temat: Re: Transformator z hamerykanskiego na polskie.
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Niemal na pewno transformatory byłyby tańsze w usa i kupić nietrudno, tyle że
    dochodzi fracht (ile waży transformator przykładowo 6 / 10 / 16 amperów?) i
    ewentualnie cło plus vat.

    Z Wolumenem niezły pomysł, choć tam ostatnio sporo szajsu jest.

    Mam pytanie techniczne, elektryczne:
    Wyłącznik dawać po stronie pierwotnej trafo, tak?
    Nie ma jakiegoś wielkiego impulsu od indukcyjności, wywalającego bezpieczniki?

    -----