  • 11. Data: 2010-10-04 07:14:13
    Temat: Re: Usunięcie kręgu betonowego
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 03.10.2010 21:57, mkonst pisze:
    > Mam na działce studzienkę z kręgów betonowych, w której w trakcie budowy był
    > wodomierz i kran. Po wybudowaniu domu studzienka stała się niepotrzebna.
    > Częściowo ją zasypałem ale chciałbym usunąć górny krąg kończący sie równo z
    > powierzchnią gruntu. Wyjęcie go w całości jest chyba nierealne. A może się
    > mylę? Chciałbym go połupać na kawałki i wyjąć. Czy jestem w stanie to zrobić
    > młotowiertarką (Bosch Hammer)? A może ktoś ma jakiś inny sprawdzony sposób
    > na jego usunięcie?

    A ja bym odkopał dookoła przywiązał linkę(ewentualnie, jak ktoś radził
    wywiercił otwór co by było gdzie linkę przywiązać.
    Po przeciwnej stronie niż jest przymocowana linka postawił 1..1,5m
    kantówkę, linkę poprowadzić po przez tą kantówkę i przywiązać do
    samochodu i pociągnąć delikatnie.
    Jak krąg się dźwignie nieco, to go podeprzeć, usunąć tą kantówkę i dalej
    ciągnąć już bez niej.

    Może się uda go wyrwać w całości.

  • 12. Data: 2010-10-04 07:38:36
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 04-10-2010 o 08:48:01 robercik-us <r...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Eeee. nie przesadzajcie, za dojazd też Wam liczą :-))) ?
    Jak daleko to liczą, ropa i czas kosztuje :(

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 13. Data: 2010-10-04 08:19:43
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    > Ja moje kręgi sprzedałem hydraulikowi który przenosił mi cały przyłącz

    Co to kurka wodna jest "przyłącz" i skad to sie bierze?? Slowo wydaje mi sie
    tak nienaturalne ze nie moge uwierzyc ze tak czesto sie tu pojawia!

  • 14. Data: 2010-10-04 11:13:45
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości

    > Co to kurka wodna jest "przyłącz" i skad to sie bierze?? Slowo wydaje mi
    > sie tak nienaturalne ze nie moge uwierzyc ze tak czesto sie tu pojawia!

    Myśł na skróty to szybciej dojdziesz do sedna.

    Marek

  • 15. Data: 2010-10-04 11:56:51
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    (...)
    dać ogłoszenie: "oddam krąg betonowy..."

    --=olo=--

  • 16. Data: 2010-10-04 12:18:41
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-03 21:57, mkonst pisze:
> [...]
    > młotowiertarką (Bosch Hammer)? A może ktoś ma jakiś inny sprawdzony sposób

    Daj ogłoszenie w lokalnym medium, że oddasz "za darmo" - tylko sobie
    trzeba wyciągnąć z ziemi, z pewnością znajdzie się potrzebujący.

    Ariusz

  • 17. Data: 2010-10-05 19:01:17
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    Ariusz wrote:

    > Daj ogłoszenie w lokalnym medium, że oddasz "za darmo" - tylko sobie
    > trzeba wyciągnąć z ziemi, z pewnością znajdzie się potrzebujący.
    >
    > Ariusz

    Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Okazało się, że krąg był słabszy niz
    przypuszczałem. Dwukilogramowy młotek + tarcza do cięcia zbrojenia i po
    godzinie pracy zamiast kręgu leżała na ziemi kupka gruzu.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl