  • 1. Data: 2010-10-03 19:34:41
    Temat: Wanna emaliowana - renowacja
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Czy ktos juz sprawdzal te metode ?:
    http://www.urzadzamy.pl/kufer-z-pomyslami/remonty-i-
    naprawy/odnawianie-wanny,5456_828.htm
    Moze sa jeszcze jakies inne sposoby, albo firmy trudniace sie takimi
    uslugami ?

    Wanna jest bardzo nietypowa i niestety juz nie produkowana. Wstawienie innej
    wanny wymagaloby przeróbki calej lazienki wlacznie z geberitem, instalacjami
    i kafelkami, czego chcialbym uniknac.

  • 2. Data: 2010-10-03 19:40:26
    Temat: Re: Wanna emaliowana - renowacja
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Uzytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    naprawy/odnawianie-wanny,5456_828.htm
    > Moze sa jeszcze jakies inne sposoby, albo firmy trudniace sie takimi

    He he he, nawet nie zauwazylem, ze jest namiar na firme w komentarzach :)

  • 3. Data: 2010-10-03 20:06:11
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 3 Paź, 21:34, "Plumpi" <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    > wanny wymagaloby przeróbki calej lazienki wlacznie z geberitem, instalacjami

    Ale wanna jest porysowana czy juz gnije?
    Ja widzialem jaki byl efekt nalozenie ponownego bialej specjalnej
    farby na emaliowana stara zeliwna wanne. Pierwszego dnia bilo po
    oczach ze biale i czyste, blyszczace.
    Po pol roku nie bylo tragedii ale wiecej powiedziec nie moge bo nie
    widzialem jak rzeczona wanna jest uzywana...

  • 4. Data: 2010-10-03 20:16:38
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale wanna jest porysowana czy juz gnije?

    Porysowana.

  • 5. Data: 2010-10-04 16:55:05
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Plumpi napisał:
> [...]
    > innej wanny wymagaloby przeróbki calej lazienki wlacznie z geberitem,
    > instalacjami i kafelkami, czego chcialbym uniknac.

    A da się wyjąć? Bo jak możliwy jest demontaż to Hydro-Vacuum SA (dawna
    Pomorska Odlewnia i Emaliernia Żeliwa) - świadczą usługi renowacji
    wyrobów emaliowanych (renowacja pełna czyli usunięcie istniejącej emalii
    i położenie nowej).

    --
    Darek

  • 6. Data: 2010-10-05 20:40:20
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2010-10-03 21:34, Plumpi pisze:
    > Czy ktos juz sprawdzal te metode ?:
    Sprawdzałem ciut inna.Niemiecka firma Jaeger- pomalowana wanna ich epoksydem
    wytrzymała kolejne 15
    lat.Zastosowaliśmy więc ponowna renowacje, ale juz nie wypaliło- zbyt gruba warstwa i
    odłaziło..