  • 11. Data: 2009-12-31 11:44:11
    Temat: Re: Uszczelnienie którego nie ruszą szczury
    Od: AZ <a...@p...onet.pl>

    newsrider wrote:

    > W piwnicy w ścianie fundamentowej przechodzą rury c.o. Otwór wokół rur
    > to miejsce przez które robiąc dalej korytarz przechodzą szczury na
    > zewnątrz. Potrzebuję wypełnić/uszczelnić czymś tą przestrzeń między
    > rurami a otworem. Materiał musi być elastyczny i odporny na szczurze
    > zęby i pazury. Macie jakieś pomysły ? Dodam że podejście w to miejsce
    > jest utrudnione. Najlepsze były by jakieś pancerne pianki :)

    Weź jakąś cienką rurkę, nabij na nią jakiś worek płócienny, np taki na
    szkolne kapcie za 2 zł. Do worka zaprawa cementowa z (ewentualnie) tłuczką
    szklaną. Wyciskaj tak jak ozdóbki na torcie.

    Opcja nr2, która mi przychodzi do głowy to stara tuba po silikonie i
    pistolet. Ja tak fugowałem kominek. Odpowiednio obcięta końcówka i dobrze
    idzie. Cofałem tłoczek do wyjęcia kawałkiem szpilki fi8.

    Rury owiń kawałkiem jakiejś pianki do paneli 2-3mm grubości. Nawet jakby tam
    utknęła to nic się nie stanie, jest elastyczna i się podda.