  • 11. Data: 2009-12-28 12:30:39
    Temat: Re: Wanna a otwór rewizyjny
    Od: Rentier <f...@g...com>

    On 27 Gru, 18:39, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:

    > Dobra, ta awaria u mnie to też była uszczelka w syfonie, ale to
    > chyba jednak nie jest reguła.
    >
    > J.

    Syfon zwykle jest w zasiegu ręki..Oglądałem baterie, w których skład
    wchodzi słuchawka prysznicowa stercząca w uchwycie nawannowym.Niektóre
    firmy w zestawie dają taki plastikowy baniaczek na resztki wody, które
    zamiast kapać pod wannę na podłogę, on zbiera.Boję się zgromadzenia
    tam ew. syfu bez dostępu :-((
    To taki kolejny, może nieco wydumany problem..
    Wydaje się,że najlepsze wyjście to wężyki elastyczne i wanna wyciągana
    do góry ze styropianowego-piankowego łoża...
    Rozumiem,że styk kafelek z brzegiem wanny należałoby wyłącznie fugować
    silikonem?