  • 1. Data: 2009-06-07 09:45:18
    Temat: Wczorajsza ulewa i cieknie na poddaszu - co robic?
    Od: "mw" <a...@W...gazeta.pl>

    A wiec podczas wczorajszej ulewy zauwazylismy kaluze na poddaszu, segment ma
    2 lata a mieszkamy w nim pol roku. Nigdy nie bylo czegos takiego.

    Jaka jest procedura naprawy. Dach jest z blachodacowki - jak szukac miejsca
    gdzie przecieka?

  • 2. Data: 2009-06-07 10:03:55
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Sunday 07 June 2009 11:45, mw wrote:
> [...]
    > ma 2 lata a mieszkamy w nim pol roku. Nigdy nie bylo czegos takiego.
    >
    > Jaka jest procedura naprawy. Dach jest z blachodacowki - jak szukac

    Skoro ma dopiero dwa lata, to chyba lepiej wykorzystać gwarancję, aniżeli
    samemu kombinować?

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 3. Data: 2009-06-07 10:34:14
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 7 Jun 2009 09:45:18 +0000 (UTC), mw napisał(a):

    > Jaka jest procedura naprawy. Dach jest z blachodacowki - jak szukac miejsca
    > gdzie przecieka?

    Pewnie przy kominach?

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2009-06-07 11:26:18
    Od: "Michal Wornakow" <a...@N...gazeta.pl>

    Mateusz Viste <m...@n...please> napisał(a):

    > Skoro ma dopiero dwa lata, to chyba lepiej wykorzystać gwarancję, aniżeli
    > samemu kombinować?

    Niestety deweloper bedzie to robil ruski rok, wiec wole samemu...

    wyciek byl daleko od kominow...ale moze jakos splynelo bokiem?

  • 5. Data: 2009-06-07 11:26:22
    Od: "Michal Wornakow" <a...@N...gazeta.pl>

  • 6. Data: 2009-06-07 14:53:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 7 Jun 2009 09:45:18 +0000 (UTC), mw napisał(a):

    > Jaka jest procedura naprawy. Dach jest z blachodacowki - jak szukac miejsca
    > gdzie przecieka?

    No przeciez na pewno nie patrzeć skąd cieknie. To by było za proste,
    prawda?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 7. Data: 2009-06-07 19:41:17
    Od: "mw" <a...@N...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    > No przeciez na pewno nie patrzeć skąd cieknie. To by było za proste,
    > prawda?

    Czyzby? Cieknie po kablu elektrycznym, powyzej jest folia, wata, folia dach.. i poza
    dzirka 1cm na kabel to przeciez nic nie widac...pozatym w tym miejscu moze byc tylko
    ujscie wody a nacieka gdzie indziej..no i pytam czy ktos wie jak sobie z tym
    poradzic?

  • 8. Data: 2009-06-07 20:39:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    mw wrote:

> [...]
    > widac...pozatym w tym miejscu moze byc tylko ujscie wody a nacieka
    > gdzie indziej..no i pytam czy ktos wie jak sobie z tym poradzic?

    pomyśleć nad problemem. zbadać na dachu miejsca newralgiczne, czyli wszelkie
    obróbki blacharskie.

  • 9. Data: 2009-06-07 22:01:35
    Od: k...@h...com

    Może wiatr nawiał wody (deszczu) pod gąsiory albo gdzieś w koszach?
    Też miałem tak, ze przeciek ujawniał się co 2 lata, gdy wiatr wiał
    silnie ale tylko z pewnego kierunku.
    Wwiewał wode pod jeden z gąsiorów.
    Krzysiek

  • 10. Data: 2009-06-07 22:02:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Może wiatr nawiał wody (deszczu) pod gąsiory albo gdzieś w koszach?
    > Też miałem tak, ze przeciek ujawniał się co 2 lata, gdy wiatr wiał
> [...]

    na takie numery to zawsze można liczyć są nie do uniknięcia, poziomy duży
    deszcz potrafi wwiać wodę w każde miejsce.