  • 11. Data: 2016-07-26 22:22:59
    Temat: Re: Własny dom.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wazne ze ty sie wychowales w domu. Domu dziecka przy klasztorze braci kapucyno
    malych.

  • 12. Data: 2016-07-27 09:53:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 26 Jul 2016 13:22:59 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > Wazne ze ty sie wychowales w domu. Domu dziecka przy klasztorze
    braci kapucyno malych.

    Kogutek naucz się w końcu cytować i odpowiadać na posty bo nawet już
    dyskutantów już mylisz.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2016-07-27 10:39:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak twoja szczatkowa inteligencja wystarczyla zeby wiedziec ze do ciebie to normalni
    dadza sobie rade bez problemu.

  • 14. Data: 2016-07-27 11:15:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 27 Jul 2016 01:39:04 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > Jak twoja szczatkowa inteligencja wystarczyla zeby wiedziec ze do
    ciebie to normalni dadza sobie rade bez problemu.

    Odezwała sie krynica mądrości, która czytnika nie umie używać tylko
    pierdoli się z jakimiś protezami.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2016-07-28 22:58:50
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lipca 2016 21:46:11 UTC+2 użytkownik gobo napisał:
> [...]
    > delegacjach. Wlasny dom nie jest dla mnie wyznacznikiem czegokolwiek.
    > Stac mnie, to sie buduje - ale nie robilbym tego za wszelka cene. Nie
    > bede tez czul sie spelniony po jego ukonczeniu. Dla mnie to nie kolejny
    > etap zycia. Znalazlem fajna dzialke z milymi wspomnieniami z dziecinstwa
    > - blisko miasta, wlasciwie w jego obrebie, ale jak na wsi - w otulinie
    > chronionego parku. Do rzeki mam 200m, do centrum miasta ok. 1km.
    > Taksowka po imprezie dojade w cenie "miejskiej". Dlatego zdecydowalem
    > sie na budowe - bez dorabiania ideologii o synu, drzewie i budowie.

    Ale, widze, masz wystarczającą ideologię.

  • 16. Data: 2016-07-28 23:20:15
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 27 lipca 2016 09:53:10 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > braci kapucyno malych.
    >
    > Kogutek naucz się w końcu cytować

    +1 czy zapalmy sieczke czy jak to tam szlo

    b.

  • 17. Data: 2016-07-28 23:20:32
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lipca 2016 00:36:20 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Masz dom czy mieszkanie?

    Przeciez rozmawiamy o naszych poglądach.
    Jakie ma znaczenie, gdzie ja sie wychowałem i co posiadam?

  • 18. Data: 2016-07-28 23:21:22
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lipca 2016 21:43:31 UTC+2 użytkownik wolim napisał:
> [...]
    samodzielności przez nieubłaganą starość.

    > Twoja interpunkcja wydaje się żyć własnym, niezależnym życiem. Chyba
    > dawno opuściła dom rodzinny.
    >
    > Pozdrawiam,
    > MW

    No wiesz... zawsze miałem najwyższe oceny z dyktanda.
    Juz kiedys, ktos krytykowal moja interpunkcje, ale taraz, na prawde, nie wiem, o co
    chodzi...?
    Juz nie chce mówić, ze interpunkcja nie ma znaczenia, bo wazne sa poglądy, ale od
    jakiegos czasu, naprawde sie zmuszalem do kropek i przecinków.
    Co teraz jest niewłaściwe?

  • 19. Data: 2016-07-28 23:31:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    teraz opisz jak prawie udusiles sie na ustnym indywidualnym egzaminie. Nauczycielem
    zapewne byl brat Ortografiusz zwany miekka kita.

  • 20. Data: 2016-07-29 19:50:04
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    To nie ideologia. Ja w mało co wierzę - a już na pewno nie w ideologie:)
    Piotr