  • 11. Data: 2016-07-22 15:40:26
    Temat: Re: Wsadzili mi "inteligentny" licznik
    Od: masti <g...@t...hell>

    Lisciasty wrote:

    > Niee, po prostu wrodzona paranoja, zwłaszcza jak ktoś mi "za darmo"
    > coś montuje mimo, że mój licznik wcale nie był stary ;)

    montuje bo go prawo zmusza

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2016-07-23 00:01:27
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-07-21 15:23, Budyń <b...@r...pl> wrote:
    > niech mi tez wszadzą - nie mam czasu ale mam solidne podstawy twierdzic ze mój
    licznik stareńki zawyża.

    Generalnie w takich przypadkach zazwyczaj wymieniają bez problemu, bo
    starym i tak w miarę szybko skończy się legalizacja więc koszt dla firmy
    raczej nieduży.

  • 13. Data: 2016-08-13 02:27:47
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 21.07.2016 16:37, Lisciasty wrote:
    > Przylazł jakiś cwaniak i nie pytając zajumał stary licznik, a wstawił
    > to nowe badziewie. Mam się bać? Zaizolować klatką Faradya?
    > Potraktować siekierą? Zignorować? ;)

    Będziesz płacił więcej za prąd.

    Jak mi zmienili na zwykły tarczowy to rachunki spadły o 500zł za 2
    miesiące. Mówił nawet licznikowiec, że tak będzie. A wymieniał na stare,
    bo jak mówił, jak wprowadzą ze zdalnym odczytem to go zredukują.

  • 14. Data: 2016-08-13 07:59:53
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 13 sierpnia 2016 02:27:49 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

> [...]
    > miesiące. Mówił nawet licznikowiec, że tak będzie. A wymieniał na stare,
    > bo jak mówił, jak wprowadzą ze zdalnym odczytem to go zredukują.

    kiki wrócił :)

    b.

  • 15. Data: 2016-08-13 10:46:59
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 13 sierpnia 2016 07:59:54 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > kiki wrócił :)

    Wow, szampan, fajerwerki :-)
    Najbardziej pechowy czlowiek znowu na grupie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2016-08-13 17:58:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 13 sierpnia 2016 02:27:49 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
    .

    > Jak mi zmienili na zwykły tarczowy to rachunki spadły o 500zł za 2
    > miesiące. Mówił nawet licznikowiec, że tak będzie. A wymieniał na stare,
    > bo jak mówił, jak wprowadzą ze zdalnym odczytem to go zredukują.

    Siema Kiki. Dalej po sąsiedzku mieszkasz czy zmianan jakaś?

  • 17. Data: 2016-08-13 17:59:25
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 18. Data: 2016-08-14 11:58:08
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 13.08.2016 07:59, Budyń wrote:

    > kiki wrócił :)

    Ja tu czytam tylko mi się pisać już nie chce :-)
    Chyba budowlanka już nie istnieje. Nic i nigdzie się nie buduje.

  • 19. Data: 2016-08-14 12:07:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 11:58:44 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > Ja tu czytam tylko mi się pisać już nie chce :-)
    > Chyba budowlanka już nie istnieje. Nic i nigdzie się nie buduje.

    Buduje się to i owo
    http://natemat.pl/91027,swiatynia-opatrznosci-bozej-
    horrendalnie-droga-budowa-bez-konca-ktora-opatrznosc
    -opuscila-ale-wspieraja-politycy

  • 20. Data: 2016-08-14 12:32:40
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 14.08.2016 12:07, Kris wrote:

    > Buduje się to i owo
    > http://natemat.pl/91027,swiatynia-opatrznosci-bozej-
    horrendalnie-droga-budowa-bez-konca-ktora-opatrznosc
    -opuscila-ale-wspieraja-politycy

    Chyba tylko to :-/
    A dom jak się buduje to tylko sporadycznie. Właściwie nigdzie nic się
    prywatbego nie buduje.