  • 21. Data: 2016-08-14 12:38:09
    Temat: Re: Wsadzili mi "inteligentny" licznik
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 12:32:42 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > Chyba tylko to :-/
    > A dom jak się buduje to tylko sporadycznie. Właściwie nigdzie nic się
    > prywatbego nie buduje.

    Dookola mnie pelno domow jednorodzinnych nowych sie buduje :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2016-08-14 12:44:37
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 12:32:42 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > Chyba tylko to :-/
    > A dom jak się buduje to tylko sporadycznie. Właściwie nigdzie nic się
    > prywatbego nie buduje.

    http://www.polskatimes.pl/strefa-biznesu/wiadomosci/
    a/polacy-znow-chca-budowac-domy,10151168/

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 23. Data: 2016-08-14 13:33:59
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 14.08.2016 12:44, Adam Sz. wrote:

    > http://www.polskatimes.pl/strefa-biznesu/wiadomosci/
    a/polacy-znow-chca-budowac-domy,10151168/

    To chyba tylko piszą w gazetach. Jakoś od lat nie widać żeby się coś
    budowało. Jeżeli już to sporadycznie.

  • 24. Data: 2016-08-14 13:36:52
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 13:34:01 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    a/polacy-znow-chca-budowac-domy,10151168/

    > To chyba tylko piszą w gazetach. Jakoś od lat nie widać żeby się coś
    > budowało. Jeżeli już to sporadycznie.

    u nas tez sie sporo buduje jednorodzinnych, nie tyle co w 2008 ale jednak.
    A we wrocku deweloperzy wciaz cale osiedla budują.

    b.

  • 25. Data: 2016-08-14 13:42:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 13:36:53 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > u nas tez sie sporo buduje jednorodzinnych, nie tyle co w 2008 ale jednak.
    > A we wrocku deweloperzy wciaz cale osiedla budują.
    No właśnie u nas wysyp "developerów" się zrobił
    Podkupywali tanie działki(w beznadziejnych lokalizacjach) i budują najczęściej
    bliźniaki na potęgę.
    Ni kupców na to znajdują bo ceny niewysokie.
    Aczkolwiek ja bym za pół tej ich ceny takiego czegoś nie kupił. Ale najważniejsza
    elewacja, tuje, wideodomofon i brama na pilota żeby baba oczyma kupiła. Resztę nie
    ważne bo klient i tak kupi.

  • 26. Data: 2016-08-14 15:33:41
    Od: "Uzytkownik" <u...@g...com>

    KIKI wrote:
> [...]
    horrendalnie-droga-budowa-bez-konca-ktora-opatrznosc
    -opuscila-ale-wspieraja-politycy

    > Chyba tylko to :-/
    > A dom jak się buduje to tylko sporadycznie. Właściwie nigdzie nic się
    > prywatbego nie buduje.

    E'tam ;-)

    Według danych GUS w styczeń-luty 2016 r. wydano pozwolenia lub dokonano
    zgłoszenia z projektem budowlanym na budowę 25 780 mieszkań, tj. o 16,8
    proc. więcej niż w analogicznym okresie 2015 r. Najwięcej mieszkań
    rozpoczęto w województwie mazowieckim - 3 895 mieszkań, tj. o 38,2 proc.
    więcej niż przed rokiem.

    W okresie dziewięciu miesięcy 2015 roku oddano do użytkowania więcej
    mieszkań niż przed rokiem. Wzrosła również liczba mieszkań, na których
    budowę wydano pozwolenia lub dokonano zgłoszenia z projektem budowlanym i
    liczba mieszkań, których budowę rozpoczęto.

    Również rok 2015 byl lepszy od 2013
    Potwierdzają to dane zaprezentowane przez GUS. Według wstępnych wyliczeń w
    okresie pięciu miesięcy 2014 roku wydano pozwolenia na budowę 61.855
    mieszkań, tj. o 14,9 procent więcej niż w analogicznym okresie 2013 roku
    (kiedy notowano spadek o 26,1 procent). Wzrosła również liczba mieszkań,
    których budowę rozpoczęto - do 58.722, tj. o 23,8 procent

  • 27. Data: 2016-08-14 15:58:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    to wszystko to sa jakies drobne. Jesli sytuacja a uchodzcami z Afryki sie nie
    unormalizuje, nic nie wskazujezeby miala sie unormalizowac po mysli europejczykow, to
    w Polsce trzeba bedzie zbudowac nie trzydziesci tysiecy mieszkan w rok a trzy miliony
    mieszkan dla bialych uchodzcow z Europy Zachodniej. Trzeba bedzie to nie znaczy ze
    rzad zbuduje a ze uchodzcy beda chcieli zbudowac, wynajac, kupic. Stad ustawa o
    zakazie handlu ziemia. Rzad chce miec kontrole komu sprzeda i pozwoli sie osiedlic.

  • 28. Data: 2016-08-14 23:01:55
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu sobota, 13 sierpnia 2016 02:27:49 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
    > Będziesz płacił więcej za prąd.
    >
    > Jak mi zmienili na zwykły tarczowy to rachunki spadły o 500zł za 2
    > miesiące. Mówił nawet licznikowiec, że tak będzie. A wymieniał na stare,
    > bo jak mówił, jak wprowadzą ze zdalnym odczytem to go zredukują.

    To który z tych liczników mierzy energię?
    I co mierzy ten drugi?

    --
    bajcik